  • 1. Data: 2019-01-18 09:15:43
    Temat: I nadal listonosze wydaja wyroki
    Od: ń <k...@t...sie>

    www.rp.pl/Biznes/301179888-Poczta-Polska-podnosi-cen
    y-sady-siegaja-glebiej-do-kieszeni.html

  • 2. Data: 2019-01-18 18:35:50
    Temat: Re: I nadal listonosze wydaja wyroki
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 09:15, ń pisze:
    > www.rp.pl/Biznes/301179888-Poczta-Polska-podnosi-cen
    y-sady-siegaja-glebiej-do-kieszeni.html

    Kieszeni podatnika dodajmy.
    A co do poczty - 6 tygodni nie wystarczyło żeby doręczyć zawiadomienie o
    terminie rozprawy do kancelarii adwokackiej położonej 2 ulice od sądu.
    nic tylko pogratulować :)

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-01-18 19:30:48
    Od: <8...@8...193048.invalid> (Tom N)

    Sonn w

    > 6 tygodni nie wystarczyło żeby doręczyć zawiadomienie o
    > terminie rozprawy

    Co? Rozprawa po 6 tygodniach? Chyba o pietruszkę!

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2019-01-21 08:12:56
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2019 18:35:50 +0100, Sonn napisał(a):

> [...]
    > A co do poczty - 6 tygodni nie wystarczyło żeby doręczyć zawiadomienie o
    > terminie rozprawy do kancelarii adwokackiej położonej 2 ulice od sądu.

    Można znaleźć w necie argumenty: Dopóki listonosz będzie zarabiał tyle co
    sprzątaczka sytuacja szybko się nie poprawi.
    Kancelaria adwokacka może się dogadać z Sądem i osobiście odbierać z Sądu
    korespondencję, jeśli to zaledwie 2 ulice dalej, to w czym problem zrobić
    sobie spacerek ?

    Kolejną paranoją jest gdy i Sąd i Prokuratura są w tym samym budynku, a w
    wielu mniejszych miastach tak jest a korespondencję doręczają sobie via
    Poczta.

    Jestem za obowiązkiem elektronizacji korespondencji między urzędami
    państwowymi i samorządowymi, komornikami i adwokatami. Poczta Polska już
    jest do tego gotowa: www.envelo.pl e-listy polecone działają, są dowody
    nadania, elektroniczny stempel pocztowy, potwierdzenia doręczenia...

    Wprowadzili e-ZLA i e-recepte, to co za problem wprowadzić e-list polecony
    ?

    --
    Karol M.

  • 5. Data: 2019-01-22 11:52:04
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Jak pisałam skargę, że mi nie oddali w punkcie pocztowym listu poleconego
    zaadresowanego na mnie ale bez dopisku POSTE RESTANTE,
    to mi poczta bardzo gżecznie, listem zwykłym ,
    dostarczonym w dżwi garażu, więc zmokniętym,
    listem otwożonym z boku pszy pomocy nożyka,
    więc poczta odpowiedziała mi, że pszeprasza ,
    ale nie napisali jak odzyskać list.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)