  • 71. Data: 2019-01-15 01:09:36
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego nie wydaje mi się, żeby to było dobre kryterium porównania.

    Trzeba wziąć poprawke a nie od razu przekreslac. Zmanipulowana
    statystyka dodatkowym źródłem informacji o manipulancie. Gorzej jak się
    wie, że jest zmanipulowana a odczucie społeczne wskazuje, że jest raczej
    dobrze :)

    > Odnoszę wrażenie, że obecna policja społeczny odbiór swojej formacji ma
    > głęboko w poważaniu.

    Nie wiem. Moze i się znieczulili, ale wydaje mi sie, że to raczej
    piarowska ślepora drużyny teraz k.. my, niż samej policji.

    Też masz prawo do swojej oceny.

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2019-01-15 07:03:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzeba wziąć poprawke a nie od razu przekreslac. Zmanipulowana
    > statystyka dodatkowym źródłem informacji o manipulancie.

    Bo ja wiem. Jakby policja zaczęła nagle działać jak powinna to
    statystyki powinny... mocno się pogorszyć;)

    > Nie wiem. Moze i się znieczulili, ale wydaje mi sie, że to raczej
    > piarowska ślepora drużyny teraz k.. my, niż samej policji.

    Jeszcze raz - policja to formacja hierarhiczna. W znacznie mniej
    zchierarchizowanych organizacjach wykonuje się założenia szefostwa.

    Shrek