eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    <a...@w...eu> <gxt07flobpza.at0g9il0dq3e$.dlg@40tude.net>
    <5c2e1f3d$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e39f1$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <HleYD.36023$Az1.30782@fx14.ams1> <q0spir$595$2@node2.news.atman.pl>
    <gVyYD.27935$_W1.22508@fx19.ams1> <q0up71$3sl$1@node2.news.atman.pl>
    <SmSYD.14473$3F1.12827@fx17.ams1> <q11dk3$l87$3@node2.news.atman.pl>
    <9hbZD.8432$ON1.4834@fx20.ams1> <q141ce$o3m$1@node1.news.atman.pl>
    <NzRZD.64746$mA1.39579@fx09.ams1> <q1aj72$3us$5@node2.news.atman.pl>
    <mpR_D.88295$vD1.65074@fx21.ams1> <q1h7ra$cge$3@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 15 Jan 2019 00:09:36 GMT

    On 2019-01-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego nie wydaje mi się, żeby to było dobre kryterium porównania.

    Trzeba wziąć poprawke a nie od razu przekreslac. Zmanipulowana
    statystyka dodatkowym źródłem informacji o manipulancie. Gorzej jak się
    wie, że jest zmanipulowana a odczucie społeczne wskazuje, że jest raczej
    dobrze :)

    > Odnoszę wrażenie, że obecna policja społeczny odbiór swojej formacji ma
    > głęboko w poważaniu.

    Nie wiem. Moze i się znieczulili, ale wydaje mi sie, że to raczej
    piarowska ślepora drużyny teraz k.. my, niż samej policji.

    Też masz prawo do swojej oceny.

    --
    Marcin