  • 1. Data: 2018-12-27 19:27:41
    Temat: "Lipny" adres firmy
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć,

    Odkryłem, że na adresie mojego mieszkania zarejestrowanych jest kilka
    firm (wpisy w KRS).
    Wynajmowałem kiedyś to mieszkanie na biuro ale żadnej z tych firm.
    Próbowałem się kontaktować z tymi firmami, ale pomimo zapewnień o tym,
    że wniosek do KRS zostanie złożony od kilku miesięcy nic się nie zmieniło.

    Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
    Jeśli urzędnicy z gminy to odkryją to przywalą mi podatek nieruchomości
    i kary na kilka lat wstecz za niezgłoszenie działalności gospodarczej w
    lokalu.

    --
    AWa.

  • 2. Data: 2018-12-27 20:14:26
    Temat: Re: "Lipny" adres firmy
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 19:27, Andrzej W. pisze:

> [...]
    > Próbowałem się kontaktować z tymi firmami, ale pomimo zapewnień o tym,
    > że wniosek do KRS zostanie złożony od kilku miesięcy nic się nie zmieniło.

    Napisz pismo z informacją do KRS, że zawiera błędne dane,
    gdyż jako właściciel nieruchomości nie zawierałeś żadnych umów
    i że zapewne te podmioty nie mają tytułu prawnego do lokalu.
    Ty będziesz kryty a KRS będzie ich pewnie wzywał do przedstawienia
    czegoś, to się powyjaśnia.

    > Jeśli urzędnicy z gminy to odkryją to przywalą mi podatek nieruchomości
    > i kary na kilka lat wstecz za niezgłoszenie działalności gospodarczej w
    > lokalu.

    Dupokrytka opisana wyżej powinna załatwić sprawę,
    ale może ktoś zna prostszą procedurę.

  • 3. Data: 2018-12-27 21:19:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

> [...]
    > czegoś, to się powyjaśnia.

    > Dupokrytka opisana wyżej powinna załatwić sprawę,

    Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa? :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-12-27 21:53:55
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-27, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > i że zapewne te podmioty nie mają tytułu prawnego do lokalu.
    > Ty będziesz kryty a KRS będzie ich pewnie wzywał do przedstawienia

    Inna sprawa, że ja np. na aktualizację KRS po wysłanym wpisie
    czekałem kiedyś ok. pół roku :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2018-12-27 22:25:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2018-12-27, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Inna sprawa, że ja np. na aktualizację KRS po wysłanym wpisie
    > czekałem kiedyś ok. pół roku :-)

    Nie hamuj się, napisz ile to już lat temu i za którego rządu.
    Niech będzie wiadomo które rządy opierdalasz.

    P.S. Ja jestem wyznawcą gry w przerzucanie się gorącym kartoflem winy
    a to wymaga kilku "zawodników" ;-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-12-27 22:40:55
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-27 o 21:19, A. Filip pisze:

    > Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa? :-)

    Podasz jakiego, czy tylko usiłujesz zabłysnąć?

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2019-01-01 14:42:42
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 27.12.2018 o 19:27, Andrzej W. pisze:
> [...]
    > Jeśli urzędnicy z gminy to odkryją to przywalą mi podatek nieruchomości
    > i kary na kilka lat wstecz za niezgłoszenie działalności gospodarczej w

    Dzwoniłem do US, kazali napisać do KRS z kopia do właściwego US.
    Dzwoniłem do KRS, stwierdzili, że oni nie weryfikują w żaden sposób
    podawanych przez podmioty adresów ale jak napiszę do nich skargę to ją
    rozpatrzą i może zrobią im postępowanie wyjaśniające.

    --
    AWa.

  • 8. Data: 2019-01-01 15:09:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-01-19 o 14:42, Andrzej W. pisze:

> [...]
    > podawanych przez podmioty adresów ale jak napiszę do nich skargę to ją
    > rozpatrzą i może zrobią im postępowanie wyjaśniające.

    Zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
    sfałszowania dokumentów? Siedziba firmy ma znaczenie prawne, bowiem w
    razie konieczności dochodzenia roszczeń fałszywa siedziba uniemożliwia w
    praktyce czy to pozwanie, czy to egzekucję. Co więcej i organa państwowe
    nie mają możliwości kontroli.

  • 9. Data: 2019-01-01 15:16:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > razie konieczności dochodzenia roszczeń fałszywa siedziba uniemożliwia w
    > praktyce czy to pozwanie, czy to egzekucję. Co więcej i organa państwowe

    To co piszesz miałoby bardzo duży sens gdyby nie "oświadczenie" w tym
    wątku osoby że na zmianę wpisu w KRS czekała pół roku. To była
    oszczercza konfabulacja? KRS nie jest aż tak strasznie do dupy?
    Prześwietny KRS załatwia zmiany wpisów niezwłocznie (14 dni)?

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2019-01-01 15:19:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-01-19 o 15:16, A. Filip pisze:

> [...]
    > oszczercza konfabulacja? KRS nie jest aż tak strasznie do dupy?
    > Prześwietny KRS załatwia zmiany wpisów niezwłocznie (14 dni)?

    Ale tych zmian nie publikuje już tak szybko w monitorze Sądowym. Wczoraj
    przypadkowo znalazłem firmę, w odniesieniu o której w maju 218 roku jest
    wpis o egzekucji komorniczej, a publikacji w Monitorze jeszcze nie ma.