  • 21. Data: 2003-09-22 20:14:06
    Temat: Re: Czy policja mogła tak postąpić ??
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

    > I chociaż najprawdopodobniej jesteśmy na przegranej pozycji , nie poddamy
    > się...

    3majmy sie ramy to sie nie pos*amy! jestem z wami!!!

    Na pewno to byly jakies mlode gnoje, ktorym sie zdaje, ze sa najmadrzejsi...
    Takich nalezaloby powiesic przykladnie za przyrodzenie - moze by faktycznie
    zmadrzeli....

    pzdr
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 22. Data: 2003-09-22 20:28:23
    Od: "lano" <l...@g...pl>

    Ano dlatego, że nie mogę uwierzyć, żeby przy tylu świadkach opisani
    policjanci zachowywali się w tak debilny sposób, bo inaczej tego nie można
    nazwać ...

  • 23. Data: 2003-09-22 20:46:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@o...pl news:bkn4qd$qr6$1@nemesis.news.tpi.pl

    > I chociaż najprawdopodobniej jesteśmy na przegranej pozycji , nie
    > poddamy się...

    To przeciez idzicie do mediow, lub do wyzszej instancji.

    Jak pisalem - zadna grupa, w tym i Policja, nie toleruje u siebie czarnych
    owiec.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 24. Data: 2003-09-22 22:01:05
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    -
    > NoSpamRulezzz
    -

    To jest funkcjonariusz z długoletnim stażem i z tego co wiem chyba o dobrej
    opinii...
    po`zyjemy , zobaczymy
    Jutro prokuratura i wizyta u Komendanta

  • 25. Data: 2003-09-22 22:07:25
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzyniek " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Najciekawsze w tej historyjce jest zachowanie policjantów na samym
    początku.
    > Zaprosili do radiowozu barmana i... zaczęli go dusić, ciągnąc za nogi,
    > zatykać usta. Pewnie wpadł im w oko i chcieli go wykorzystać, przecież
    > podobno wszyscy policjanci to...

    Tak poza tym to uwielbiam słuchać opowieści
> [...]
    > samo podejścia f-sza narusza chyba ich prawa.

    > Ostatnia sprawa to wyniki badania alkomatem. Skąd kolega wie czy wynik
    podany
    > był w promilach czy tez w ml/l. Z uwagi na fakt, że niedługo znajdziemy
    się w
    > Unii od jakiegos czasu stosowana jest ta druga jednostka. A więc... wyniki
    > trzeba pomnożyć przez 2,1 i już te "minimalne" dawki kwalifikowały kilku
    > niewinnych do pozostania w żłobku. To i tak pewnie dmuchał pijany
    policjant
    > P2 :) A tak w ogóle to co oni Wam zrobili?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    1. Bardzo mozliwe , ze wpadł im w oko, tego nie wiem, sadze że wynikło to
    chyba z dość ostrej wymiany zdań pomiedzy barmanem a policjantem, który
    od samego początku był bardzo agresywny

    2. Do najmłodszych nie należe, ale lubie jak ktos mi ujmuje lat........

    3. Co do dawek, to kwestai jest do polemiki, w jednym kraju
    z taką dawką można prowadźić autem, a w drugim trafia się na
    izbę wytrzeżwień.
    A policjant nie powienien był dmuchać ???

  • 26. Data: 2003-09-23 05:02:27
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > owiec.
    >

    > --
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~
    > GG-1175498 ____| ]____,
    > Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    > Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

    coś jest
    http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    030923/REGION00/309220014

  • 27. Data: 2003-09-23 05:15:48
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <grzlipni(-)@poczta.onet.pl>

    > coś jest
    > http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    030923/REGION00/309220014

    zatem czekamy na odpowiedź rzecznika
    pras. rzeszowskiej policji; pewnie będzie
    w następnym numerze.

    pzdr
    gl

  • 28. Data: 2003-09-23 06:01:38
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <grzlipni(-)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzyniek " <

    >i "minimalne" dawki kwalifikowały kilku
    > niewinnych do pozostania w żłobku.

    jeśli wczoraj nie zmieniono ustawy, to w "żłobku"
    można umieścić tych nietrzeźwych, którzy wywołują
    zgorszenie w miejscu publicznym lub stanowią
    zagrożenie dla samych siebie lub innych;
    co ciekawe, można ich też - zamiast do "żlobka"-
    doprowadzić do miejsca pobytu lub zamieszkania;

    a' propos:
    czy "żłobkowicze" pamiętają o możliwości
    wniesienia zażalenia do sądu? termin 7dni, art. 40 ustawy.

    >To i tak pewnie dmuchał pijany policjant
    > P2 :)

    bez żartów (tematem wątku jest w sumie
    b. drobna sprawa), ale tam mi się skojarzyło:
    kiedyś była sprawa lekarza, kt. operował
    po pijaku; przyjechała policja, krew pobrano - 0,00%;
    pacjenci się upierali, zbadano grupę krwi próbki
    i owego lekarza - wszystko się zgadza;
    w końcu sprawa próbki się wyjaśniła na poziomie ...DNA-
    próbkę fachowo podmieniono.

    > A tak w ogóle to co oni Wam zrobili?

    masz rację : w sumie to zupełne drobiazgi
    w porównaniu z tym, co opisuje niemal codziennie prasa-:)
    no, może poza tym umieszczeniem w "żłobku"
    (abstrahuję od tego, czy podana wersja zdarzeń jest prawdziwa,
    bo tego w żaden sposób nie jesteśmy teraz w stanie
    sprawdzić).

    pzdr
    g.

  • 29. Data: 2003-09-23 09:28:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> popełnił 22 wrz 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:Xns93FEE7A677827raf256com@213.180.128.20:

    > Jak pisalem - zadna grupa, w tym i Policja, nie toleruje u siebie
    > czarnych owiec.
    A w iluż to grupach zawodowych/korporacjach wkazywanie czarnych owiec
    poczytywane jest jako brak solidarności zawodowej i szkalowanie opinii
    środowiska?
    BTW akurat w przypadku policji, gdzie zazwyczaj działa się "na froncie
    walki z bandytami" tego typu źle pojęta solidarność jest _do_zrozumienia_
    (nie do popierania, nie do wybaczenia... )

    --
    pozdro
    poreba

  • 30. Data: 2003-09-23 12:34:32