  • 11. Data: 2003-09-21 20:36:07
    Temat: Re: Czy policja mogła tak postąpić ??
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    Użytkownik "lano" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bkl0r5$42i$1@inews.gazeta.pl...
    > kurcze suuuuper temat na aferę ....
    >

    > ale .....
    >

    > wygląda mi na Wielką Bajkę ....

    Chciałbym , żeby tak było ...... ale neistety to najszczersza prawda......

  • 12. Data: 2003-09-21 20:37:08
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Air Lord <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bkkr2v$dms$...@n...news.tpi.pl...

    > zostanie
    > knajpy
    >
    > Witam!
    >
    > Skad tam sie wzieli policjanci? Bylo jakies doniesienie?
    > Czy na poczatku byla jakas informacja po co zaprosili jednego z Was
    > (barmana) do radiowozu
    > i dlaczego akurat jego?
    >
    > Jaka to knajpa i gdzie? (znam Rzeszow ;)
    >
    > pozdrawiam
    > mdr

    Ten znajomy barman zamykał lokal i przyślimy po niego.
    Było doniesienie na policje o zakłócanie ciszy, bo lokal ma być zamknięty
    o 24:00. i dokładnie tak był zamknięty. A my w kilka osób siedzieliśmy
    w zamkniętym lokalu i czekaliśmy w środku na barmana
    aż posprząta.
    Z tego co dowiedzieliśmy się dzień później (barman pracował tak dopiero
    tydzień) rada
    osiedla łacznie z policją chce konieczneie zabrać koncesje dla tego lokalu
    i najprawdopodobniej my staliśmy się ofiarami na placu boju prowadzonego
    przez policje i rade ośiedla przeciw włąscicielom pub'u..

  • 13. Data: 2003-09-21 21:25:17
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Now24" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "lano" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hmm.. Ciekawe spostrzeżenie...
    > A dlaczego uważasz, że autor wątku wymyślałby takie Bajki i w jakim celu?
    > Sądzisz, że wymyślił tę historię?

    Może to policjant i poczuł się urażony....
    Ja do wczoraj , jak ktoś opowiadał różne rzeczy o policji i o przemocy
    zawsze stałem po stronie policjantów, ponieważ jest to ich praca i uważałem
    że za darmo na pewno nic nie zrobią człowiekowi....ale to było do
    wczoraj....

  • 14. Data: 2003-09-22 07:54:43
    Od: "A.G." <A.G@ NOSPAM.gazeta.pl>

    jestem daleki od krytykowanie policji ale ten przykład / o ile się
    potwierdzi/ to chamstwo i skandal dla policj, która ma takich
    funkcionariuszy.
    Popieram propozycję zainteresowania tym wydarzeniem media.
    pozdr.

  • 15. Data: 2003-09-22 11:19:54
    Od: "Coach" <c...@p...onet.pl>

    > Dokładnie - proponuję coś w stylu "Interwencja" lub TVN - ten temat
    > każdy chętnie podchwyci - panuje teraz duża moda wśród dziennikarzy na
    > tego typu reportaże - więc kontaktuj się - numery telefonów i maile
    > znajdziesz na stronach stacji.

    Ja bym uważał. Tego typu teatrzyki sensacji są bardzo tendencyjne.
    Jak ich najdzie, to zrobią z was pieniaczy niszczących dobre imię
    Policji.
    Ewentualnie dokopią nie tym niebieskim co trzeba.
    Profilaktycznie domagajcie się wglądu do zmontowanego materiału przed
    emisją w celu autoryzacji. Pisemnie.

    c.

  • 16. Data: 2003-09-22 12:16:01
    Od: "Now24" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Coach" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ewentualnie dokopią nie tym niebieskim co trzeba.
    > Profilaktycznie domagajcie się wglądu do zmontowanego materiału przed

    Tu masz całkowitą rację! , mój znajomy padł kiedyś ofiarą ZOOM'u - to chyba
    było na TVN - nie pamiętam. Interesował się przestępstwami, morderstwami,
    prawem, a zrobili z niego psychola (nie podali w programie nawet linka do
    jego strony www o co mu chodziło najbardziej mimo "ustnych" zapewnień),
    który po wyjściu jego kolegów (swoją drogą jednym z tych kolegów był mój
    brat :) staje się psycholem i badaczem zbrodni, a fascynują go seryjni
    mordercy i psychopaci - oczywiście wszystko otoczone sensacją itd.

  • 17. Data: 2003-09-22 13:29:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@o...pl news:bkkr2v$dms$1@nemesis.news.tpi.pl

    [...]

    Jeszcze dodam - wlasnie mam teraz przyjemnosc wspolpracowa z Policja
    (akurat w sprawie pewnego bardzo znanego na grupie nie tylko tej Arnolda,
    ktory obiecal mi telefonicznie "nasle gosci by cie zaje**li") - i naprawde
    wiekszosc osob, szczegonie wyzszych stopniem to powazni i zyciowi ludzie
    [1]

    A takie czarne owce jak opisales w/w - sami z checia wytepia, podjedz do
    sprawy spokojnie (bez pieniactwa) ale za to powaznie - na pewno Policja
    wtedy Ci pomoze.

    Pozdrawiam

    [1] p.s. jak wyglada kwestia udowadniania takiej grozby karalnej, o ile nie
    posiada sie nagrania rozmowy, ale za to zna sie prawdopodobny numer z
    kotrego grozba przyszla?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 18. Data: 2003-09-22 15:33:21
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    Dzisiaj dowiedzieliśmy sie od policji , że nie ma podstaw do tego , abysmy
    mówili
    o przemocy policji, ponieważ nie zostały użyte pałki policyjne.
    To "duszenie" tłumaczone jest jako chwyt obezwładniający mający na
    celu doprowadzenie kogoś do radiowozu. Nasuwają się tylko dwa pytanie :
    1. Dlaczego został ten chwyt użyty w radiowozie, skoro miał służyć
    do doprowadzenia do radiowozu
    2. Dlaczego dziewczyna została tak obezwładniona i przystawiona do ściany
    skoro stała przy radiowozie i nic nie robiła........
    No nic sprawą dalej zajmą się odpowiednie służby.

    I chociaż najprawdopodobniej jesteśmy na przegranej pozycji , nie poddamy
    się...

  • 19. Data: 2003-09-22 18:40:27
    Od: "shark" <sshark@ NOSPAM.gazeta.pl>

    Użytkownik "Air Lord" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się...
    >
    > Czytając news, przypomina mi się takie powiedzonko; kruk krukowi oka nie
    wykole :((

  • 20. Data: 2003-09-22 20:13:44
    Od: "Krzyniek " <k...@N...gazeta.pl>

    Najciekawsze w tej historyjce jest zachowanie policjantów na samym początku.
    Zaprosili do radiowozu barmana i... zaczęli go dusić, ciągnąc za nogi,
    zatykać usta. Pewnie wpadł im w oko i chcieli go wykorzystać, przecież
    podobno wszyscy policjanci to... Tak poza tym to uwielbiam słuchać opowieści
    młodych ludzi, którzy w kontaktach z policja od razu są bardzo inteligentni i
    błyskotliwi. Pytają się o podstawy prawne, chca dzwonić do adwokatów. W ogóle
    samo podejścia f-sza narusza chyba ich prawa.
    Ostatnia sprawa to wyniki badania alkomatem. Skąd kolega wie czy wynik podany
    był w promilach czy tez w ml/l. Z uwagi na fakt, że niedługo znajdziemy się w
    Unii od jakiegos czasu stosowana jest ta druga jednostka. A więc... wyniki
    trzeba pomnożyć przez 2,1 i już te "minimalne" dawki kwalifikowały kilku
    niewinnych do pozostania w żłobku. To i tak pewnie dmuchał pijany policjant
    P2 :) A tak w ogóle to co oni Wam zrobili?