  • 1. Data: 2003-09-21 18:37:16
    Temat: każdy kto pomoże dostanie 500 zł
    Od: "romeo" <w...@W...onet.pl>

    zóbcie cos z moją siostrą-okradła chorego ojca umierającego w hospicjum zabrała
    jego oszczędności mnie pozostawiła bez środków do życia .

  • 2. Data: 2003-09-21 21:32:18
    Temat: Re: każdy kto pomoże dostanie 500 zł
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "romeo" <w...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1ecd.0000035f.3f6defdc@newsgate.onet.pl...
    > zóbcie cos z moją siostrą-okradła chorego ojca umierającego w
    hospicjum zabrała
    > jego oszczędności mnie pozostawiła bez środków do życia .
    Siostra ma obowiązek alimentacyjny wobec ojca, jesli ten nie ma
    dochodów, lub dochody nie sa wystarczające. Ma równiez obowiązek
    sprawowania nad nim opieki.
    Te same obowiązki masz ty.

    BTW - skad masz na opłatę za Internet?

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2003-09-22 10:28:08
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "romeo" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zóbcie cos z moją siostrą-okradła chorego ojca umierającego w hospicjum
    zabrała
    > jego oszczędności
    Masz dowody?

    burenezo

  • 4. Data: 2003-09-22 10:50:00
    Od: "romeo" <w...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "romeo" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zabrała
    > Masz dowody?
    >
    > burenezo

    mam

  • 5. Data: 2003-09-22 13:11:59
    Temat: Odp: każdy kto pomoże dostanie 500 zł
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik romeo <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...

    wiadomości

    > mam

    To idz na policje/do prokuratury. Kradziez to kradziez.

    pozdrawiam
    mdr

  • 6. Data: 2003-09-22 13:12:44
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bkl608$jjm$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > Siostra ma obowiązek alimentacyjny wobec ojca, jesli ten nie ma
    > dochodów, lub dochody nie sa wystarczające. Ma równiez obowiązek

    Co to ma wspolneo z pytaniem?

    > BTW - skad masz na opłatę za Internet?

    sa w roznych miastach miejsca, gdzie mozna skorzystac darmowo ..

    pozdrawiam
    mdr

  • 7. Data: 2003-09-22 14:03:21
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik romeo <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...
    > mam

    może i masz ale temat tego postu bym na Twoim miejscu zmieniła skoro
    zostałeś bez środków do życia :)

    Sandra

  • 8. Data: 2003-09-22 15:28:46
    Od: "romeo" <w...@W...onet.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...
    >
    > może i masz ale temat tego postu bym na Twoim miejscu zmieniła skoro

    jeśli naprawdę chcesz mi pomóc to odezwij się w...@p...onet.pl
    nie bardzo zależy mi na pieniądzach wiem że mam ich dużo po załatwieniu sprawy
    bardziej chodzi mi o honor.

  • 9. Data: 2003-09-22 18:03:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > nie bardzo zależy mi na pieniądzach wiem że mam ich dużo po załatwieniu
    sprawy
    > bardziej chodzi mi o honor.

    Chcesz go uzyskać czy odzyskać?
    I czy walka z własną siostrą jest najlepszą drogą do tego?
    Człowiek albo honorowy jest albo nie.

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-09-22 22:36:28
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik romeo <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...
    > jeśli naprawdę chcesz mi pomóc to odezwij się w...@p...onet.pl

    pomagam na forum jesli mam taka mozliwosc i nie za pieniadze

    > nie bardzo zależy mi na pieniądzach wiem że mam ich dużo po załatwieniu
    sprawy
    > bardziej chodzi mi o honor.

    to wiedz ,ze inni rowniez go maja a powyzsze w tresci tematu jest obrazajace
    i takie polskie " jak posmaruje to pojade dalej "
    jak widzisz tu ludzie sie wypowiadaja bezinteresownie natomiast Ci co
    postepuja inaczej nie powinni na tej grupie nosic miana czlowieka ...mysle
    ,ze mnie rozumiesz

    Sandra