  • 1. Data: 2003-09-21 16:16:44
    Temat: aport
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

    czy jest mozliwe wniesienie majatku spolki cywilnej aportem do jednoosobowej
    DG?

    ania

  • 2. Data: 2003-09-21 19:30:13
    Temat: Re: aport
    Od: "mer" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ad" <d...@w...com.pl> napisał w wiadomości
    > czy jest mozliwe wniesienie majatku spolki cywilnej aportem do jednoosobowej
    > DG?
    >
    > ania

    Ja zrozumiałem, że osoba prowadząca DG chce kupić coś od spółki cywilnej. I w tym
    wypadku nie widze
    przeszkód.

    mer

  • 3. Data: 2003-09-23 15:29:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Sep 2003, ad wrote:

    >+ czy jest mozliwe wniesienie majatku spolki cywilnej
    >+ aportem do jednoosobowej DG?

    Wytłumacz jak krowie na miedzy co chcesz zrobić :)
    Bo "aportem" to się wnosi DG przy przekształceniu.
    Chcesz *zlikwidować* S.C. ? Bo inaczej przekształcić
    w 1-os DG tak za bardzo się nie da :)
    [dywagacja]
    Możesz chcieć przenieść część majątku z S.C. do 1.os.
    Poza koniecznością zmiany umowy oraz rozliczenia "stanu
    współwłasności" (czytaj: remanent w S.C.) chyba też
    przeszkód nie ma, środki trwałe będą amortyzowały się
    gdzie indziej i tyle....

    pozdrowienia, Gotfryd