    From: "Air Lord" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja mogła tak postąpić ??
    Date: Tue, 23 Sep 2003 00:07:25 +0200

    Użytkownik "Krzyniek " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bknl5o$als$1@inews.gazeta.pl...
    > Najciekawsze w tej historyjce jest zachowanie policjantów na samym
    początku.
    > Zaprosili do radiowozu barmana i... zaczęli go dusić, ciągnąc za nogi,
    > zatykać usta. Pewnie wpadł im w oko i chcieli go wykorzystać, przecież
    > podobno wszyscy policjanci to...

    Tak poza tym to uwielbiam słuchać opowieści
> [...]
    > samo podejścia f-sza narusza chyba ich prawa.

    > Ostatnia sprawa to wyniki badania alkomatem. Skąd kolega wie czy wynik
    podany
    > był w promilach czy tez w ml/l. Z uwagi na fakt, że niedługo znajdziemy
    się w
    > Unii od jakiegos czasu stosowana jest ta druga jednostka. A więc... wyniki
    > trzeba pomnożyć przez 2,1 i już te "minimalne" dawki kwalifikowały kilku
    > niewinnych do pozostania w żłobku. To i tak pewnie dmuchał pijany
    policjant
    > P2 :) A tak w ogóle to co oni Wam zrobili?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    1. Bardzo mozliwe , ze wpadł im w oko, tego nie wiem, sadze że wynikło to
    chyba z dość ostrej wymiany zdań pomiedzy barmanem a policjantem, który
    od samego początku był bardzo agresywny

    2. Do najmłodszych nie należe, ale lubie jak ktos mi ujmuje lat........

    3. Co do dawek, to kwestai jest do polemiki, w jednym kraju
    z taką dawką można prowadźić autem, a w drugim trafia się na
    izbę wytrzeżwień.
    A policjant nie powienien był dmuchać ???