  • 1. Data: 2003-09-21 17:01:14
    Temat: Przekroczenie granic obrony koniecznej
    Od: "mzientek7" <m...@w...pl>

    Witam,
    Poszukuje bibliografii, ewentualnie pracy, na temat przekroczenia granic
    obrony koniecznej.
    Bede wdzieczna za kazda informacje, dziekuje slicznie i pozdawiam.
    Monika

  • 2. Data: 2003-09-21 21:55:33
    Temat: Re: Przekroczenie granic obrony koniecznej
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

> [...]
    > obrony koniecznej.
    > Bede wdzieczna za kazda informacje, dziekuje slicznie i pozdawiam.

    Najlepiej poczytaj orzecznictwo - to najlepsze źródło wiedzy na ten temat.
    Bibliografię znajdziesz w wielu książkach podręcznikach (pod rozdziałem
    dotyczącym kontratypów)
    Ben