  • 11. Data: 2016-08-22 21:34:43
    Temat: Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie? [Całkowicie bezkarne zastąpienie 4 milionów ofiar 1 milionem]
    Od: <2...@4...213443.invalid> (Tom N)

    Sonn w
    <news:57bb4cf9$0$54626$b1db1813$71902154@news.astraw
    eb.com>:

    > W dniu 2016-08-22 o 18:36, A. Filip pisze:

    > Do jakiego stopnia trzeba mieć nasrane we łbie żeby zmieniać temat
    > _własnego_ wątku...

    > Znowu ci poczucie własnej wartości spadło?

    Poczuł przymus, bo mu ktoś inny zmienił wcześniej temat jego wątku!

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2016-08-23 01:45:50
    Temat: Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-08-16 o 13:23, A. Filip pisze:

    > To może muzeum-memoriał PUBLICZNIE OPUBLIKUJE pełną listę
    > "JUŻ nie faktów" o zbrodniach 3 rzeszy niemieckiej (w tym o Holokauście)?

    Tak się zastanawiałem, w którym miejscu to napisać i postanowiłem w tym,
    bo mi się nie chce pod każdą odpowiedzią z osobna. Weźcie się Panowie
    zlitujcie, i zanim wdacie się w spór, to rzućcie okiem do Ustawy z dnia
    18 grudnia 1998 r. o Instytucie Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania
    Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu.

    Art. 55. Kto publicznie i wbrew faktom zaprzecza zbrodniom, o których
    mowa w art. 1 pkt 1, podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do
    lat 3. Wyrok podawany jest do publicznej wiadomości.

    Art. 1. Ustawa reguluje:
    1) ewidencjonowanie, gromadzenie, przechowywanie, opracowywanie,
    zabezpieczenie, udostępnianie i publikowanie dokumentów organów
    bezpieczeństwa państwa, wytworzonych oraz gromadzonych od dnia 22 lipca
    1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r., a także organów bezpieczeństwa
    Trzeciej Rzeszy Niemieckiej i Związku Socjalistycznych Republik
    Radzieckich, dotyczących:
    a) popełnionych na osobach narodowości polskiej lub obywatelach polskich
    innych narodowości w okresie od dnia 8 listopada 1917 r. do dnia 31
    lipca 1990 r.:
    - zbrodni nazistowskich,
    - zbrodni komunistycznych,
    - innych przestępstw stanowiących zbrodnie przeciwko pokojowi, ludzkości
    lub zbrodnie wojenne,
    b) innych represji z motywów politycznych, jakich dopuścili się
    funkcjonariusze polskich organów ścigania lub wymiaru sprawiedliwości
    albo osoby działające na ich zlecenie, a ujawnionych w treści orzeczeń
    zapadłych na podstawie ustawy z dnia 23 lutego 1991 r. o uznaniu za
    nieważne orzeczeń wydanych wobec osób represjonowanych za działalność na
    rzecz niepodległego bytu Państwa Polskiego (Dz. U. z 2015 r. poz. 1583),
    c) działalności organów bezpieczeństwa państwa, o których mowa w art. 5;

    Widzi ktoś z Was tu cokolwiek o liczbach? Przestępstwem byłoby
    zaprzeczanie, że Hitlerowcy mordowali w obozie w Oświęcimiu. Ale ilość
    można negować i ustalać. Nikt nie zna faktycznej ilości zamordowanych
    tam osób. Podawane liczby są wynikiem różnych oszacowań, czy badań, ale
    żadna z nich nie może być uznana za fakt.

  • 13. Data: 2016-08-23 02:11:22
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 22-08-16 o 13:23, A. Filip pisze:
    ->

> [...]
    > tam osób. Podawane liczby są wynikiem różnych oszacowań, czy badań, ale
    > żadna z nich nie może być uznana za fakt.

    Redukcja z 4 milionów na jeden milion nie jest zaprzeczeniem zbrodni na
    3 milionach? To nie jest _trochę_ inna liczba. To jest (blisko) czterokrotna
    redukcja (dalej) _gigantycznej_ liczby ofiar. Twierdzenie że w Holokauście
    zginęło nie 6 milionów ale 1.5 miliona zalecisz potraktować tak samo
    jako wynik różnych/nowych oszacowań?

    Twoja logika w tym kontekście jest "niezwykle interesująca" gdy ją
    zastosować _konsekwentnie_. Zaś całe szambo bierze się z braku
    gotowości otwartego, widocznego i publicznego chwycenia byka za rogi.
    Z chęci skrywania jak bardzo długo BARDZO inne wersje były
    "niepodważalnymi FAKTAMI".

    "Ocenia toczy wojnę ze Wschód-Azją => Oceania ZAWSZE toczyła wojnę ze Wchód-Azją"

    --
    A. Filip
    Na dobre wino wiechy nie potrzeba. (Przysłowie niemieckie)

  • 14. Data: 2016-08-23 20:41:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-23 o 02:11, A. Filip pisze:

> [...]
    > redukcja (dalej) _gigantycznej_ liczby ofiar. Twierdzenie że w Holokauście
    > zginęło nie 6 milionów ale 1.5 miliona zalecisz potraktować tak samo

    Ale masz świadomość że kłamstwo może dotyczyć zawyżania a nie zaniżania
    ilości ofiar ? Komuniści mieli to do siebie że próbowali Niemcom
    przypisać wszystkie straty, zabitych przez siebie też, patrz Katyń.
    Stąd między innymi te wyolbrzymione ilości podawane po wojnie.

    Nawet mogę ci podać jak doszli do tej liczby: liczbę ludności
    PRL z pierwszego spisu odjęli od liczby z ostatniego spisu
    z czasów RP. I to co wyszło dzielili na starty wojenne i
    działalność okupacyjną Niemców w tym obozy.
    W tych nad wymiarowych milionach są np. obywatele RP którzy wojnę
    przeżyli ale nie wyjechali do Polski tylko zostali w ZSRR.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2016-08-23 21:06:58
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > W tych nad wymiarowych milionach są np. obywatele RP którzy wojnę
    > przeżyli ale nie wyjechali do Polski tylko zostali w ZSRR.

    _Karalne_ Kłamstwo Oświęcimskie dotyczy _zaprzeczania_ niektórym zbrodniom [1].
    Nadgorliwe 400% normy pod nie podpada. Ja bym się z twoim
    stanowiskiem zgodził gdyby Muzeum Memoriał miało jaja otwarcie się
    przyznawać że _długo_ była _bardzo_ inna wersja od obecnej. Muzeum
    Memoriał mówiąc _bardzo_ dyplomatycznie "stara się nie eksponować" jak
    się liczba ofiar zmieniała już po zamknięciu obozu i ile ofiar Auschwitz
    już "znikli" rewizjoniści.

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bw
    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_
    jako_przest.C4.99pstwo

    --
    A. Filip
    Nikt się mądrym nie rodzi, ale staje. (Przysłowie polskie)

  • 16. Data: 2016-08-23 23:21:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-23 o 21:06, A. Filip pisze:

> [...]
    > już "znikli" rewizjoniści.
    >
    > [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bw
    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_

    W linku który podałeś napisali że dotyczy ilości ofiar a nie
    zaprzeczeniom o zbrodni.
    A ja pytam jak chcesz udowodnić że tam zginęło kilka milionów a
    nie półtora ?
    Bo nie udowodnienie tego a tylko powoływanie się na wpis o
    "kłamstwie oświęcimskim" jest niepoważne.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-08-25 17:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    >Według logiki paragrafów jak największa udowodniona/"udowodniona" a
    >_wszelkie_ jej zaniżanie jest przestępstwem, nieprawdaż?
    >Usunięta tablica przed muzeum-memoriałem z 4 milionami (AFAIR w
    >oparciu
    >o ustalenia sowieckiej komisji) i zeznania komendanta nie są już
    >_faktami_ którym muzeum-memoriał publicznie zaprzecza?

    sowiecka komisja to juz raz ustalila, ze w Katyniu Niemcy zabili 15
    tys polskich oficerow.
    I tez chcesz dyskutowac z takimi _faktami_ ?

    Hess ... trudno mi powiedziec - prawde powiedzial, fantazjowal, tyle
    raportow z "200% normy" wypelnil, ze juz zapomnial co jest prawda, a
    moze fantazjowali ci, co napisali, ze tak zeznal.

    Masz gdzies link do zeznan z procesu ?
    Zawsze warto sprawdzic u zrodla.

    J.

  • 18. Data: 2016-08-25 19:26:43
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > raportow z "200% normy" wypelnil, ze juz zapomnial co jest prawda, a
    > moze fantazjowali ci, co napisali, ze tak zeznal.

    Wikipedia-en podaje jego zeznania na procesach Norymberskich jeszcze
    _zanim_ został wydany _komunistycznej_ Polsce:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_H%C3%B6ss#Captu
    re.2C_trial.2C_and_execution

    --
    A. Filip
    Nie ma ludzi bez wad. (Przysłowie niemieckie)