  • 81. Data: 2018-08-24 10:38:20
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 09:38:50 +0200, Danusia napisał(a):

    > To grupa o prawie, a nie o polityce więc kłamać tu
    > nie wypada. Jak coś piszesz to najpierw sprawdź czy to prawda, a nie kopiuj
    > bzdur i kłamstw.

    A co było kłamliwego w moim cycacie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 82. Data: 2018-08-24 14:11:31
    Od: n...@o...pl

    Fri, 24 Aug 2018 09:38:50 +0200, w <plocmi$3b5$1@node1.news.atman.pl>,
    "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Ależ bredzisz chłopie. To grupa o prawie, a nie o polityce więc kłamać tu
    > nie wypada. Jak coś piszesz to najpierw sprawdź czy to prawda, a nie kopiuj
    > bzdur i kłamstw.

    Gdzie skłamał?

  • 83. Data: 2018-08-25 09:39:42
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    > A co było kłamliwego w moim cycacie?

    {...}Kopia ostatniej części Twojej wypowiedzi:
    > Posłowie zdecydowali jednak,
    > że policjanci i żołnierze powinni mieć odrębny, uprzywilejowany system z
    > prawem do emerytury po 15 latach pracy - o 25-30 lat krótszy niż reszta
    > Polaków.

    Jest to oczywista nieprawda.
    Jak pisałam zawsze mieli.
    Obowiązujący wtedy stary system emerytalny w MSW i MON nie został
    zlikwidowany, obowiązywał cały czas dotycząc 99% emerytów mundurowych, a
    posłowie zdecydowali o likwidacji bzdury dotyczącej "młodych" ponieważ
    ustawy emerytalne mundurówki są całkowicie odmienne od cywilnej "Ustawy o
    emeryturach i rentach z FUS".
    Nie chodzi tylko o możliwość wcześniejszego przechodzenia na emeryturę,
    praktycznie wszystko jest inne, zaczynając od tego jak jest ona obliczana,
    kto wypłaca emeryturę lub rentę, a kończąc na zasadach komu przysługuje
    wojskowa asysta honorowa na pogrzebie.

  • 84. Data: 2018-08-25 12:33:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po skasowaniu emerytur mundurowych "bo tak", przestał być bezpieczny.

    Z ciekawości - co masz na myśli?

    Shrek

  • 85. Data: 2018-08-25 12:42:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2018 o 11:28, Olin pisze:

    > Kiedyś takimi sprawami zajmował się Trybunał Konstytucyjny.

    Nawet kiedyś trybunał leciał sobie w takich sprawach po prostu w chuja.
    W tym przypadku byłoby to uzasadnienie, ze nie ma dyskryminacji ludzi na
    literę "Ż", gdyż nowe prawo nie dotyczy konkretnie tych na literę "Ż", a
    _wszystkich_ bez wyjątku obywateli - po prostu jak któryś z tych
    obywateli ma nazwisko na "Ż", to mu obniżają, ale przecież prawo dotyczy
    każdego obywatela - prawda?

    i nie - nie żartuje. Wiem, bo mam sprawę dotyczącą "wygaszenia" stosunku
    pracy żony w czasie urlopu macierzyńskiego i takie właśnie uzasadnienia
    już w TK padały. Było też o tym, że nie narusza to zaufania obywatela do
    państwa, gdyż obywatel powienie sobie zdawać sprawę i brać to pod uwagę,
    że państwo zawsze może go wydymać... więc o żadnym zaufaniu ze strony
    rozsądnego obywatela w stosunku da państwa mowy być nie może.

  • 86. Data: 2018-08-25 20:04:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-25 o 12:42, Shrek pisze:

> [...]
    > że państwo zawsze może go wydymać... więc o żadnym zaufaniu ze strony
    > rozsądnego obywatela w stosunku da państwa mowy być nie może.

    Prawidłowa konstatacja.
    I dlatego PO przerżnęło wybory bo naród miał dość robienie w h... i to
    bezczelnie w biały dzień

    PiS ma swoje wady z tą ciosaną siekierą taktyką na czele ale
    przynajmniej dąży do równowagi, normalności... do takich prostych rzeczy
    potrzebnych elektoratowi.
    A że totalnym się to nie podoba...

    Muszą się do tego przyzwyczaić bo to nie jest jakiś wybryk natury i
    można go zagadać czy zakrzyczeć.

    To jest wychylenie wahadła po wielu latach lewackiego antyludzkiego
    przegięcia. NIE. NIE w Polsce. Na całym świecie.

    Życie :-)

    PS. Taki termin "prawo nabyte" np. do emerytury.
    Że ludzie dłużej żyją i nie starczy?

    Pracy też nie starczy. To nie jest rozwiązanie.

  • 87. Data: 2018-08-25 20:13:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2018 o 20:04, z pisze:

    > Prawidłowa konstatacja.
    > I dlatego PO przerżnęło wybory bo naród miał dość robienie w h... i to
    > bezczelnie w biały dzień

    No ale teraz uważaj, żebyś dysonansu nie załapał - to pis pozwalniał
    kobiety w ciąży i na urlopach macierzyńskich w imię polityki
    prorodzinnej (zatrudnienia córek leśniczego). PO z tego co mi wiadomo
    tego nie robiła - a przynajmniej nie został żaden ślad w orzecznictwie.

    > PiS ma swoje wady z tą ciosaną siekierą taktyką na czele ale
    > przynajmniej dąży do równowagi, normalności... do takich prostych rzeczy
    > potrzebnych elektoratowi.

    Normalnością nazywasz obchodzenie kodeksu pracy i tłumaczenie, że nie
    można oczekiwać od podmiotów rządowych, że będą przestrzegać kodeksu
    pracy? Normalnością nazywasz zapewnienie przez sprawozdawcę ze strony
    rządowej w czasie obrad komisji, że żadne kobiety w ciąży i na urlopach
    nie zostaną oxczywiście zwolnione i on sobie takiej sytuacji nie
    wyobraża, a potem ten sam (Zbigniew Babalski) osobiście je powygaszał?
    Masz dziwne poczucie normalności.

    > PS. Taki termin "prawo nabyte" np. do emerytury.
    > Że ludzie dłużej żyją i nie starczy?

    Ciwkawe, że o tym wspominasz. To właśnie pis ma w dupie prawa nabyte i
    "prawo nie działa wstecz".

    Shrek

  • 88. Data: 2018-08-27 10:53:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 25 Aug 2018 20:04:55 +0200, z napisał(a):

    > PiS ma swoje wady z tą ciosaną siekierą taktyką na czele ale
    > przynajmniej dąży do równowagi, normalności...

    Że zacycuję klasyków:

    DZIEWCZYNA
    Tak, panie sierżancie. Grałam właśnie debla z Sandrą, Jokastą, Alekiem i
    Dawidem...
    SIERŻANT
    To ważna sprawa jak lubicie grać w tenisa, ale nie nazywajcie tego deblem!

    http://modrzew.kfubik.pl/scif07.html
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 89. Data: 2018-08-27 14:05:20
    Od: n...@o...pl

    w <5b819a49$0$689$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > PiS ma swoje wady z tą ciosaną siekierą taktyką na czele ale
    > przynajmniej dąży do równowagi, normalności...

    Jakieś dziwne pojęcie normalności...

  • 90. Data: 2018-08-27 14:35:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 14:05:20 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Jakieś dziwne pojęcie normalności...

    Po prostu normalność piSSdzielska różni się od normalności tym samym, czym
    demokracja socjalistyczna od demokracji oraz krzesło elektryczne od
    krzesła.

    Należy przypuszczać, że w ramach dążenia do takiej właśnie normalności
    kandydatką PiS na Rzecznika Praw Dziecka jest plagiatorka.
    http://www.newsweek.pl/polska/polityka/sabina-zalews
    ka-kandydatka-pis-na-rzecznika-praw-dziecka-plagiatu
    je-cudze-artykuly,artykuly,431767,1.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl