    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Date: Sat, 25 Aug 2018 12:42:33 +0200
    <c...@4...com> <a...@w...eu>
    <5b76c29f$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <1bmg3as5sirqz.99faah8sw4pw$.dlg@40tude.net>
    <5b78a38a$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b78b36d$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b799a69$0$606$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <plgbsj$8l9$1@node1.news.atman.pl>
    <5b7bd55a$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <plj0p1$rdg$1@node1.news.atman.pl>
    <5b7da653$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
    <19tv15aa4vh8w$.1y0uxw2i58g0.dlg@40tude.net>

    W dniu 23.08.2018 o 11:28, Olin pisze:

    > Kiedyś takimi sprawami zajmował się Trybunał Konstytucyjny.

    Nawet kiedyś trybunał leciał sobie w takich sprawach po prostu w chuja.
    W tym przypadku byłoby to uzasadnienie, ze nie ma dyskryminacji ludzi na
    literę "Ż", gdyż nowe prawo nie dotyczy konkretnie tych na literę "Ż", a
    _wszystkich_ bez wyjątku obywateli - po prostu jak któryś z tych
    obywateli ma nazwisko na "Ż", to mu obniżają, ale przecież prawo dotyczy
    każdego obywatela - prawda?

    i nie - nie żartuje. Wiem, bo mam sprawę dotyczącą "wygaszenia" stosunku
    pracy żony w czasie urlopu macierzyńskiego i takie właśnie uzasadnienia
    już w TK padały. Było też o tym, że nie narusza to zaufania obywatela do
    państwa, gdyż obywatel powienie sobie zdawać sprawę i brać to pod uwagę,
    że państwo zawsze może go wydymać... więc o żadnym zaufaniu ze strony
    rozsądnego obywatela w stosunku da państwa mowy być nie może.