  • 51. Data: 2018-08-20 16:08:14
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-08-20 o 14:55, grzech pisze:

    > Ci co potrafią liczyć widzieli. Ciemny lud do dziś tkwi w
    > przekonaniu, że Tusk ich okradł. Propagandzie pisowskiej jest to na
    > rękę. Zastanawia mnie czemu do tej pory nikt nie próbował
    > łopatologicznie ciemnemu ludowi wytłumaczyć na czym polegał przekręt
    > Buzka i jego ekipy.

    Ta jego ekipa, to była koalicja AWS-UW w której zasiadał właśnie Tusk,
    to co on w 1999 roku nie potrafił jeszcze liczyć?
    Na dodatek Buzek do parlamentu UE wchodzi z list PO, też pewnie a karę.

  • 52. Data: 2018-08-20 16:56:49
    Od: n...@o...pl

    w <5b7acb4f$0$686$65785112@news.neostrada.pl>, nadir <n...@h...org>
    napisał(-a):

    > Ta jego ekipa, to była koalicja AWS-UW w której zasiadał właśnie Tusk,
    > to co on w 1999 roku nie potrafił jeszcze liczyć?

    Tusk w 1999 nie był w rządzie, za to byli w nim Rysio Czarnecki, Jasio Szyszko,
    Kaczyński, a rząd był popierany przez PiS.

    > Na dodatek Buzek do parlamentu UE wchodzi z list PO, też pewnie a karę.

    Pewnie za karę Kaczyński nie jest w rządzie :D

  • 53. Data: 2018-08-20 17:04:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-08-20 o 16:56, n...@o...pl pisze:

    > Tusk w 1999 nie był w rządzie, za to byli w nim Rysio Czarnecki,
    > Jasio Szyszko, Kaczyński, a rząd był popierany przez PiS.

    Mowa była o ekipie, a nie o rządzie. Poza tym, to ekipa(koalicja
    sejmowa) ustala prawo, a rząd jest jedynie wykonawcą. No tak to
    przynajmniej w teorii wygląda.

    > Pewnie za karę Kaczyński nie jest w rządzie :D

    A tego to już ja nie wiem.

  • 54. Data: 2018-08-21 08:35:50
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Co by nie mówić wydaje się znacznie bezpieczniejszy, bo stoi za nim państwo.
    Ciekawe, jak się mają emeryci z np. "Enronu"?

    -----

  • 55. Data: 2018-08-21 08:58:27
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE? [Jak PO wykiwało "Balcerowiczów" ]
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy te pieniądze przesunięte z OFE do ZUS automatycznie przestały być dziedziczne?
    Jeżeli przestały, to ukradł.

    -----

  • 56. Data: 2018-08-21 09:14:32
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > w <5b7acb4f$0$686$65785112@news.neostrada.pl>, nadir <n...@h...org>
    > Tusk w 1999 nie był w rządzie, za to byli w nim Rysio Czarnecki, Jasio
    > Szyszko, Kaczyński, a rząd był popierany przez PiS.

    Dokładniej Lech Kaczyński jako minister sprawiedliwości.
    A PiSu wtedy nie było, został założony 3 lata później.

  • 57. Data: 2018-08-21 11:03:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-08-18 o 08:35, ń pisze:
    > Co by nie mówić wydaje się znacznie bezpieczniejszy, bo stoi za nim państwo.

    Po skasowaniu emerytur mundurowych "bo tak", przestał być bezpieczny.

  • 58. Data: 2018-08-21 11:38:55
    Od: n...@o...pl

    w <plge51$ck8$1@node2.news.atman.pl>, "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dokładniej Lech Kaczyński jako minister sprawiedliwości.
    > A PiSu wtedy nie było, został założony 3 lata później.

    Słusznie, wówczas to było PC. Co nie zmienia faktu, że Kaczyńscy aktywnie
    uczestniczyli w rządzie, a Tusk był wówczas senatorem.

  • 59. Data: 2018-08-21 11:40:08
    Od: n...@o...pl

    ń <ń@ń.ń> napisał(-a):

    > Czy te pieniądze przesunięte z OFE do ZUS automatycznie przestały być dziedziczne?
    > Jeżeli przestały, to ukradł.

    Dalej mogą być dziedziczone. Idź pisiorzyć gdzie indziej.

  • 60. Data: 2018-08-21 12:52:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 11:38:55 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Słusznie, wówczas to było PC. Co nie zmienia faktu, że Kaczyńscy aktywnie
    > uczestniczyli w rządzie, a Tusk był wówczas senatorem.

    Niezawodna Wikipedia podaje, że ludzie Kaczyńskiego mają emerycką krew na
    rękach:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Porozumienie_Centrum

    "W wyborach parlamentarnych w 1997 PC startowało z list Akcji Wyborczej
    Solidarność, uzyskując 14 mandatów poselskich:
    Tadeusz Cymański
    Ludwik Dorn
    Krzysztof Jurgiel
    Grażyna Langowska
    Teresa Liszcz
    Adam Łoziński
    Stanisław Misztal
    Tadeusz Pawlus
    Leszek Piotrowski
    Czesław Sobierajski
    Krzysztof Tchórzewski
    Waldemar Wiązowski
    Zbigniew Zarębski
    Kosma Złotowski
    Senatorami z ramienia AWS zostało trzech członków PC - Witold Andrzej
    Kowalski, Andrzej Krzak i Jacek Sauk. Jarosław Kaczyński, będąc
    przewodniczącym PC po powstaniu AWS w 1996, był jednocześnie jednym z kilku
    wiceprzewodniczących AWS. Jednak tuż przed wyborami w 1997 wystąpił z AWS,
    choć samo PC pozostało w tej koalicji, a jego główni działacze startowali z
    list Akcji. Sam Jarosław Kaczyński został wybrany do Sejmu z listy Ruchu
    Odbudowy Polski."

    Ponieważ jestem elementem animalnym wiadomego sortu, ochoczo i zupełnie bez
    związku z tematem, dodam, że Lech Kaczyński pił w Magdalence wódkę z
    Kiszczakiem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek