  • 1. Data: 2003-07-22 09:01:43
    Temat: Re: Czy moge sobie NIE zyczyc reklam pod drzwi lub do skrzynki?
    Od: "Rezydent" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz 'Kali' Kaliszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bfj1t4$7hp$1@korweta.task.gda.pl...

    > Wlasnie. nad tym samym sie zastanawialem.
    >
    > Czy to mozna jakos podciagnac pod niezamawiana oferte handlowa? spam? :)

    Co Ciebie dokładnie denerwuje ?

    Pozdr
    Rezydent

  • 2. Data: 2003-07-22 09:52:40
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    ... bo mnie juz wkurza, tego w skali miesiaca jest na kilogramy o jaki
    przepis mozna zahaczyc, zeby pojsc do sadu?
    np. na te reklamowki zuzywam wszystkie worki na smieci, i musze kupowac w

  • 3. Data: 2003-07-22 10:00:06
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>

> [...]
    Wlasnie. nad tym samym sie zastanawialem.

    Czy to mozna jakos podciagnac pod niezamawiana oferte handlowa? spam? :)

    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    "nemo ante mortem beatus"

  • 4. Data: 2003-07-22 10:04:51
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Janusz 'Kali' Kaliszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie. nad tym samym sie zastanawialem.
    >
    > Czy to mozna jakos podciagnac pod niezamawiana oferte handlowa? spam? :)

    Dokladnie SPAM tylko taki fizyczny, bo w internecie juz jest ustawa o
    niechcianych ofertach
    Piotr

  • 5. Data: 2003-07-22 10:06:25
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>

    Dnia 2003-07-22 11:01, Użytkownik Rezydent napisał:

    > Użytkownik "Janusz 'Kali' Kaliszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co Ciebie dokładnie denerwuje ?

    Ponawieszane na drzwiach "gazetki" rzucane w przedsionku klatki stosy
    papierow, reklamowek itp. Ciagle wydzwanianie do domofonu z pytaniem
    "czy moga wejs porozkladac ulotki". wsuwanie ulotek pod drzwi, albo do
    skrzynki pocztowej.

    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    "nemo ante mortem beatus"

  • 6. Data: 2003-07-22 10:15:09
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np. na te reklamowki zuzywam wszystkie worki na smieci, i musze kupowac w
    > sklepie, a to juz podchodzi o narazanie na straty pieniedzy .

    na poczcie możesz zablokować druki bezadresowe, czyli te roznoszone przez
    listonosza.
    Natomiast widziałem rozwiązanie, że na ścianie obok drzwi wisiała ładna
    wygrawerowana tabliczka "proszę nie pozostawiać materiałów reklamowych"
    roznosiciele się do tego stosowali.
    Możesz dla wzmocnienia takiego efektu podzwonić po supermarketach, czy
    firmach zajmujących się roznoszeniem tego typu ulotek, żeby poinformowali
    ludzi roznoszących te ulotki, że jak znajdą taki napis to mają gazetki nie
    zostawiać.

  • 7. Data: 2003-07-22 11:02:07
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ludzi roznoszących te ulotki, że jak znajdą taki napis to mają gazetki nie

    Problem jest w tym, ze nie mam pieniedzy i probuje je w jakis sposob zdobyc
    :-(

  • 8. Data: 2003-07-22 11:14:06
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Tue, 22 Jul 2003 13:02:07 +0200, "Piotr" <p...@i...pl>
    wrote:

    > Problem jest w tym, ze nie mam pieniedzy i probuje je w jakis sposob zdobyc
    > :-(

    zatrudnij sie do roznoszenia ulotek ;>

  • 9. Data: 2003-07-22 18:16:55
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > zatrudnij sie do roznoszenia ulotek ;>

    a nie lepiej wynajac firme, ktora posprzata klatke i kosztami obciazyc dany
    market za zasmiecanie klatki schodowej? niewazne kto tylko co roznosi,

    jean

  • 10. Data: 2003-07-22 21:43:22
    Od: "Mongooes" <p...@b...com>

    [ciach]
    z roznoszacymi ulotki raczej trudno wygrac. ja bym raczej scignal dozorce
    budynku ze klatka jest nieposprzatana!

    Mongooes