eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy moge sobie NIE zyczyc reklam pod drzwi lub do skrzynki? › Re: Czy moge sobie NIE zyczyc reklam pod drzwi lub do skrzynki?
    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moge sobie NIE zyczyc reklam pod drzwi lub do skrzynki?
    Date: Tue, 22 Jul 2003 12:15:09 +0200

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bfj1im$lqc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ... bo mnie juz wkurza, tego w skali miesiaca jest na kilogramy o jaki
    > przepis mozna zahaczyc, zeby pojsc do sadu?
    > np. na te reklamowki zuzywam wszystkie worki na smieci, i musze kupowac w
    > sklepie, a to juz podchodzi o narazanie na straty pieniedzy .
    > Pozdrawiam Piotr

    na poczcie możesz zablokować druki bezadresowe, czyli te roznoszone przez
    listonosza.
    Natomiast widziałem rozwiązanie, że na ścianie obok drzwi wisiała ładna
    wygrawerowana tabliczka "proszę nie pozostawiać materiałów reklamowych"
    roznosiciele się do tego stosowali.
    Możesz dla wzmocnienia takiego efektu podzwonić po supermarketach, czy
    firmach zajmujących się roznoszeniem tego typu ulotek, żeby poinformowali
    ludzi roznoszących te ulotki, że jak znajdą taki napis to mają gazetki nie
    zostawiać.