  • 51. Data: 2005-10-05 04:02:52
    Temat: Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? [trochę OT i troche długie]
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > A rotfluj sobie bufonie.
    > To co napisałam to fakt autentyczny. Z mojego życia.

    Fakt jest zawsze autentyczny. Dwója z polskiego.

  • 52. Data: 2005-10-05 04:05:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

    > No właśnie. Oficjalnie, to znaczy mając prawo do przebywania w lokalu.

    Nie. Po prostu mieszka.

    > Czym udowodniony?

    Niczym. Zeznaniami znajomych, kluczami do mieszkania, listami
    przychodzącymi na ten adres, rzeczami w mieszkaniu.

    > To wystarczy gdzieś walnąć troche ruchomości i juz sie faktycznie
    > zamieszkuje?

    Już tu kiedyś o tym pisałem. Nie daj sobie wstawić do mieszkania rzeczy
    ex-, bo sobie kłopotów narobisz.

  • 53. Data: 2005-10-05 05:59:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kaja napisał(a):
    > To co napisałam to fakt autentyczny. Z mojego życia.

    czyje było mieszkanie? jakie prawo do niego przysługiwało?

    KG

  • 54. Data: 2005-10-05 12:45:34
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 5 Oct 2005 01:45:41 +0200, *Jotte*
    <news:dhv462$3v9$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Oho! ktoś zdecydował się pogonić kobietona, zalazł za skórę i stąd prostacka
    > frustracja pomieszana z rynsztokową agresją.

    Jak przeczytałam kiedyś parę twoich postow, to właśnie stwierdziłam, że
    jesteś rynsztokiem nad rynsztokami. Na grupach chciałbyś się dowartościować,
    ale ci nie wychodzi. Chamstwo u ciebie górą

    --
    Kaja

  • 55. Data: 2005-10-05 12:46:35
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 04 Oct 2005 23:02:52 -0500, *witek* <news:dhvj9g$9ro$2@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Fakt jest zawsze autentyczny. Dwója z polskiego.

    Ok, dzięki za zwrócenie uwagi.

    --
    Kaja

  • 56. Data: 2005-10-05 12:49:38
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 05 Oct 2005 07:59:35 +0200, *kam* <news:dhvpsi$lgh$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > czyje było mieszkanie? jakie prawo do niego przysługiwało?

    Wtedy jeszcze spółdzielcze-lokatorskie. Opłacone (jeszcze przed ślubem) jako
    darowizna na rzecz synka przez jego matkę.

    --
    Kaja

  • 57. Data: 2005-10-05 15:06:59
    Temat: Re: Czy ???
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kaja napisał(a):
    > Wtedy jeszcze spółdzielcze-lokatorskie. Opłacone (jeszcze przed ślubem) jako
    > darowizna na rzecz synka przez jego matkę.

    co było darowizną?
    kiedy był przydział?

    KG

  • 58. Data: 2005-10-05 17:41:11
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 05/10/2005 06:02, witek wrote :

    > Fakt jest zawsze autentyczny. Dwója z polskiego.

    Niekoniecznie.
    Słownik Języka Polskiego podaje, że fakt może być: prawny, naukowy,
    niezbity, suchy...
    Użycie pleonazmu nie zawsze musi być błędem, może przecież służyć na
    przykład emocjonalnemu podkreśleniu prawdziwości faktu.
    Wreszcie, jest jeden fakt który często nie jest autentyczny: fakt prasowy.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 59. Data: 2005-10-05 18:38:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemysław Płaskowicki wrote:

> [...]
    > przykład emocjonalnemu podkreśleniu prawdziwości faktu.
    > Wreszcie, jest jeden fakt który często nie jest autentyczny: fakt prasowy.

    to nie jest fakt prasowy tylko plotka prasowa co najwyżej,
    faktów może być wiele, ale faktu nieautentycznego to jeszcze nie widziałem.
    Akurat na tym polu nie ma co dyskutować, bo stanowisko akurat jest
    jednoznaczne. Fakt jest zawsze autentyczny lub nie jest faktem. To tak
    po łopatologicznemu.

  • 60. Data: 2005-10-05 18:46:02
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak przeczytałam kiedyś parę twoich postow, to właśnie stwierdziłam, że
    > jesteś rynsztokiem nad rynsztokami. Na grupach chciałbyś się
    dowartościować,
    > ale ci nie wychodzi. Chamstwo u ciebie górą

    Po co czynisz te zaczepki, kobiecino? Prawdopodobnie nie miałaś racji co do
    meritum sprawy (to się zresztą chyba w dalszej części wątku okaże,
    aczkolwiek czytając na różnych grupach twoje posty bardzo często odnoszę
    wrażenie obcowania z wypowiedziami osoby infantylnej i niezrównoważonej)
    tymczasem przybrałaś ton głupio przemądrzały, więc poddałem to w wątpliwość.
    Bez epitetów, zaledwie ironicznie. Ty zareagowałaś z prymitywną agresją.
    Byłoby śmiesznym sądzić, że twoje opinie mają dla mnie jakiekolwiek
    znaczenie wiedz jednak, iż impulsywny, ostry, pewnie momentami zbyt ostry
    język (jakiego niekiedy zdarza mi się używać) można stonować, ale jak ktoś
    jest zwykłym durniem to najpewniej już takim zostanie.

    --
    Jotte