  • 81. Data: 2005-10-06 21:38:19
    Temat: Re: żąda zameldowania jeszcze przez rok
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A dlaczego nie??
    Mógł np. wyjechać czasowo za granicę, np. do pracy lub na studia...
    JaC

    > co to znaczy żąda?
    > On może żądać prawa do zamieszkiwania w tym mieszkaniu przez rok.
    > Bo jak nie będzie mieszkał, to nie widzę prawnej możliwości pozostawania
    zameldowanym.

  • 82. Data: 2005-10-06 21:40:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A dlaczego nie??
    > Mógł np. wyjechać czasowo za granicę, np. do pracy lub na studia...

    A ma prawo do zamieszkiwania w tym mieszkaniu po powrocie?

  • 83. Data: 2005-10-06 22:37:46
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 6 Oct 2005 19:15:54 +0000 (UTC), *ooliczka*
    <news:di3t59$8mk$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > mamy zamiar kupić mieszkanie i właścieil który w nim nie mieszka (przebywa w
    > Niemczech) żąda zameldowania jeszcze przez rok (od momentu sprzedania nam
    > mieszkania). Czy okres 2 miesięcy nie jest wystarczający? To chyba bezprawne

    Ja bym nie kupiła takiego mieszkania. Po prostu mi to śmierdzi (sorry).

    --
    Kaja

  • 84. Data: 2005-10-07 03:29:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Ja bym nie kupiła takiego mieszkania. Po prostu mi to śmierdzi (sorry).

    Fakt.

  • 85. Data: 2005-10-07 11:07:55
    Temat: Re: ż?da zameldowania jeszcze przez rok
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    ooliczka<o...@t...pl> napisał:

    > żąda zameldowania jeszcze przez rok
    Żądać to sobie może....
    Po podpisaniu aktu notarialnego ty jesteś właścicielem, ty decydujesz
    kto w twoim mieszkaniu mieszka, ty odpowiadasz prawnie za dopełnienie
    obowiązku meldowania. Natomiast, gdy ktoś w nim nie przebywa, nie
    mieszka nie powinien być w nim zameldowany, bo to jest niezgodne
    stanem faktycznym.

    Artur Golański

  • 86. Data: 2005-10-07 14:03:56
    Temat: Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszka nia?
    Od: Ulap<u...@o...pl>

    Prawo mowi, ze zona ma prawo mieszkac "przy mezu" nawet jak nie jest
    zameldowana. Nawet jak wynajmuja calkiem "cudze" mieszkanie nie moze jej
    wyrzucic dopoki "wspolnie zamieszkuja". Tak zaklada prawo.
    Ale to chyba tylko "papierowy" maz, a malzenstwo tez raczej teoretyczne, skoro
    do takich akcji tam dochodzi...

    -> http://usenet.pomocprawna.info