  • 1. Data: 2005-10-03 15:20:06
    Temat: Reklamacja faxem - można???
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Witam.

    Chcę wysłać reklamację do jednego z operatorów GSM faxem.
    Czy takim sposobem można ją uznać za doręczoną, czy trzeba to robić
    listownie bądź w salonie firmowym??

  • 2. Data: 2005-10-03 15:33:31
    Temat: Re: Reklamacja faxem - można???
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Chcę wysłać reklamację do jednego z operatorów GSM faxem.
    > Czy takim sposobem można ją uznać za doręczoną, czy trzeba to robić
    > listownie bądź w salonie firmowym??

    jeśli masz "transmisja OK" - to doręczono.

    WojtekPL

  • 3. Data: 2005-10-03 16:06:46
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    No mam wydrukowany nawet raport transmisji.
    Tylko pytanie dokładnie jest takie - czy na podstawie tak wysłanej
    reklamacji, z której się operator nie wywiąże mogę zerwać umowę??

  • 4. Data: 2005-10-03 16:59:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...pl> napisal(a):
    > No mam wydrukowany nawet raport transmisji.
    > Tylko pytanie dokładnie jest takie - czy na podstawie tak wysłanej
    > reklamacji, z której się operator nie wywiąże mogę zerwać umowę??

    Zależy co jest w umowie i regulaminie i jakie tam formy reklamowania są
    zapisane. W ogólności to raczej wyłącznie forma pisemna, chyba że umowa
    dopuści inne. Faks formą pisemną nie jest.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2005-10-03 19:32:48
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    > No mam wydrukowany nawet raport transmisji.
    > Tylko pytanie dokładnie jest takie - czy na podstawie tak wysłanej
    > reklamacji, z której się operator nie wywiąże mogę zerwać umowę??

    nie łudził bym się, nie widziałem takiej umowy z operatorem tel. by była tam
    taka furtka bezpieczeństwa. miliony telefonów, miliony pomysłów. idę o
    zakład, że się zabezpieczyli na taką okoliczność

    WojtekPL

  • 6. Data: 2005-10-06 05:46:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Zależy co jest w umowie i regulaminie i jakie tam formy reklamowania są
    > zapisane. W ogólności to raczej wyłącznie forma pisemna, chyba że umowa
    > dopuści inne. Faks formą pisemną nie jest.

    W ogólności to reklamację można złożyć też ustnie. Problem - jak w tym
    przypadku - możliwości udowodnienia, że sie ją złozyło. Dlatego też,
    jeżeli sprawa dotyczy rzeczy ważnych (czytaj pieniedzy), zalecałbym albo
    list polecony ZPO, albo osobiście, w dowolnym punkcie danego operatora z
    potwierdzeniem odbioru na kopii.

    M.