eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? › Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? [trochę OT i troche długie]
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? [trochę OT i
    troche długie]
    Date: Wed, 5 Oct 2005 20:46:02 +0200
    <dhrt6o$qqd$1@inews.gazeta.pl> <dhrtvu$4au$1@opal.futuro.pl>
    <dhrui3$cu$2@inews.gazeta.pl> <dhrvhg$91v$1@inews.gazeta.pl>
    <dhs03d$b6e$1@inews.gazeta.pl> <dhs2ko$kjf$1@news.dialog.net.pl>
    <dhs3b1$q1t$1@inews.gazeta.pl> <dhs572$n4j$1@news.dialog.net.pl>
    <dht93t$iv2$2@inews.gazeta.pl> <dhtjfj$p9s$1@news.dialog.net.pl>
    <dhts9l$l9v$6@inews.gazeta.pl> <dhtvl6$sgb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dhuggc$34l$1@inews.gazeta.pl> <p...@k...kaji>
    <dhul64$n7p$1@news.dialog.net.pl> <l...@k...kaji>
    <dhv462$3v9$1@news.dialog.net.pl> <1...@k...kaji>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1gylnout62xz8.dlg@konto.kaji...

    > Jak przeczytałam kiedyś parę twoich postow, to właśnie stwierdziłam, że
    > jesteś rynsztokiem nad rynsztokami. Na grupach chciałbyś się
    dowartościować,
    > ale ci nie wychodzi. Chamstwo u ciebie górą

    Po co czynisz te zaczepki, kobiecino? Prawdopodobnie nie miałaś racji co do
    meritum sprawy (to się zresztą chyba w dalszej części wątku okaże,
    aczkolwiek czytając na różnych grupach twoje posty bardzo często odnoszę
    wrażenie obcowania z wypowiedziami osoby infantylnej i niezrównoważonej)
    tymczasem przybrałaś ton głupio przemądrzały, więc poddałem to w wątpliwość.
    Bez epitetów, zaledwie ironicznie. Ty zareagowałaś z prymitywną agresją.
    Byłoby śmiesznym sądzić, że twoje opinie mają dla mnie jakiekolwiek
    znaczenie wiedz jednak, iż impulsywny, ostry, pewnie momentami zbyt ostry
    język (jakiego niekiedy zdarza mi się używać) można stonować, ale jak ktoś
    jest zwykłym durniem to najpewniej już takim zostanie.

    --
    Jotte