  • 1. Data: 2005-10-03 16:02:34
    Temat: Sąd Najwyższy
    Od: "Tyba" <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie może ktoś z Państwa wie co oznacza skrót CKN, CZP itp. w
    oznaczeniu orzeczeń Sądu Najwyższego

  • 2. Data: 2005-10-03 17:10:33
    Temat: Re: Sąd Najwyższy
    Od: Dredd<...@...pl>

    Są to elementy sygnatur orzeczeń SN. Zapewne oznaczają one tzw. repertoria w
    których odnotowuje się wpływające do Sądu sprawy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-10-03 17:32:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tyba napisał(a):
    > Mam pytanie może ktoś z Państwa wie co oznacza skrót CKN, CZP itp. w
    > oznaczeniu orzeczeń Sądu Najwyższego

    Jak powiedział Dreed.
    Ja dodatkowo obstawiam:
    CKN - izba cywilna - kasacje nadzwyczajne
    CZP - izba cywilna - zapytania prawne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-10-03 18:48:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tyba napisał(a):
    > Mam pytanie może ktoś z Państwa wie co oznacza skrót CKN, CZP itp. w
    > oznaczeniu orzeczeń Sądu Najwyższego

    http://www.sn.pl/bip/index.html
    -> wykaz repertoriów
    Tyle że są tylko aktualne, więc nie wszystkie spotykane w nim będą.

    KG