  • 1. Data: 2002-07-04 19:43:02
    Temat: Czy ktoś ma gotową umowę - instalacja sieci
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    witam wszystkich,

    Mam pytanie. Niebawem będziemy instalowali sieć komputerową i konfigurowali
    serwer (kilkanaście kompów + dostęp do internetu). Nigdy wcześniej nie
    robiłem tego na własną ręke. Mam więc pytanie, czy ktoś ma gotową umowę na
    taką (lub podobną) okoliczność? Chodzi o to, żeby nas nie oszukali (tzn.
    zapłacili). Jak nie, to sam coś może wymyśle, ale lepiej stosować
    sprawdzone. Z góry dzięki!

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-05 08:02:39
    Temat: Re: Czy ktoś ma gotową umowę - instalacja sieci
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Czy TY jestes wykonawca ?
    Jesli tak moim zdaniem zwykla um.o dzielo wystarcza - z opisem przedmiotu
    dziela. Terin platnosci itp

    A jesli nie masz pewnosci co do odbiorcy dziela nie radze wykonywac uslugi
    szkoda nerwow - sprawdz go zawrzyj w umowie ustalenia o zadatku zobaczymy czy
    zaplaci ?