  • 341. Data: 2023-10-04 15:03:55
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 13:52:42 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]

    na-a1-sebastian-majtczak-zatrzymany

    lotnisku-krzysztof-rutkowski-ujawnia-aa-xcmW-ozKg-Ym
    zz.html

    > Może Rutkowski chce się ogrzać w blasku naszych służb?

    Ogolnie wcale bym sie nie zdziwił.

    Ale czy bym sie zdziwił, gdyby nasze służby sie chciały ogrzać w
    blasku Rutkowskiego?
    Tylko o tyle, ze jakby strata sie rypła, to zrobiłby sie mały pożar
    ... wiec chyba jakies zasługi mają. Np wypisanie dla pracowników
    Rutkowskiego glejtu z haslem "Specjalna Grupa Poszukiwawcza" :-)

    > A druga sprawa... dlaczego jak wylatywał z Niemiec(?) tam go nie zgarnęli?

    Moze nie wiedzieli kiedy wylatuje, skoro na fałszywym niemieckim
    paszporcie, moze wyleciał zanim szukac zaczeli ... a moze jeszcze co
    innego.

    J.

  • 342. Data: 2023-10-04 15:21:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 15:03, J.F pisze:
    > Moze nie wiedzieli kiedy wylatuje, skoro na fałszywym niemieckim
    > paszporcie, moze wyleciał zanim szukac zaczeli ... a moze jeszcze co
    > innego.

    Ziobro teraz coś mówił, że zaskoczył ich weekend (nie wiem co miał na
    myśli, może podobnie do sprawy Shreka) i to, że miał trzeci paszport.

    Dziwi mnie, że nie wiedział o podpisaniu kilka msc. temu umowy
    ekstradycyjnej z ZEA.

    Robert

  • 343. Data: 2023-10-04 15:51:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 15:21:16 +0200, Robert Wańkowski wrote:

> [...]
    > myśli, może podobnie do sprawy Shreka) i to, że miał trzeci paszport.
    >
    > Dziwi mnie, że nie wiedział o podpisaniu kilka msc. temu umowy

    Ciekawe kto podpisywał i kto umawiał :-)

    Ale jeszcze trzeba wiedzieć, ze on jest w ZEA.

    J.

  • 344. Data: 2023-10-04 16:58:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 07:38, J.F pisze:

    > Skoro nie bylo innych winnych, to sam sobie winien.

    Tak średnio. Raczej skoro nie ma winnych to na razie nie wiadomo kto
    jest winny. Inaczej dochodzisz na przykład do wniosku że dzieci na
    plebanii gwałcą się same.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 345. Data: 2023-10-04 17:06:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 07:37, J.F pisze:

    > Ale to notatka do internetu, nie mylic z notatka czy protokołami z
    > miejsca zdarzenia.

    Ale nie mylimy. Do publiczności zostało podane, że kia chuj wie dlaczego
    przywaliła w barierki i zginęły trzy osoby. Tyle. Troszkę dziwny opis na
    staranowanie kii przez bmw jadące mach 0.3. Załóżmy że nie wiedzieli jak
    szybko jechał, ale dale - nie uwierzę że nie było widać śladów dzwona -
    strażacy mówili że było dla nich oczywiste że w wypadku brały udział dwa
    samochody i prędkości były raczej "znaczne", więc dla policjantów
    zapewne też.

    > Bo pewnie ciagle nie bylo dowodow.

    Odwrócę pytanie - a jakie były dowody że było tak jak sugerowała pani
    prokurator?

    > A z dozorem to by nie spierdolił ?

    Chociażby szybciej by się zorientowali. Skoro dozór nic nie daje to po
    co istnieje?

    > Wolno chodzacy sprawca, pardon - podejrzany, jest u nas typowy.

    E tam - zatrzymanie na do 48 nie jest jakimś ewenementem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 346. Data: 2023-10-04 17:12:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 07:44, J.F pisze:

    > Jest akurat calkiem prawdopodone.
    > Wystarczy, ze kierowca zasnal na chwile, i mamy rozbita kie na
    > barierce. Gdzie potem bedzie stala i co jej bedzie działalo, to juz
    > przypadek.

    Ale robert wymyślił scenariusz gdzie kia rozbiła się o barierki, zgasły
    wszystkie światła, tak sobie stała niezauważona aż w końcu nadjechało
    BMW i w nią zajebało. Otóż jest to scenariusz z dupy przy założeniu
    (bardzo skromnym) jednego samochodu na sześć sekund. A robert się dziwi,
    że wymyśla scenariusze z dupy które wykładają się na pobieżnej próbie
    walidacji, że zawsze okazuje się że się myli w swoich domniemaniach.

    > No coz - w nocy raczej nie ma, ale we mgle to miewamy karambole na
    > wiele pojazdow.

    Ale mgły nie było za to był zapierdalający mach 0.3 kierownik BMW.

    Czyli typowo - jak pismaki z kulsonami mają różne zdanie to na 99% rację
    mają pismaki, jak w wypadku uczestniczy BMW to na 90% wina jest BMW. Jak
    robert pisze, że nie da się wykluczyć że tak było to niemal napewno tak
    nie było:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 347. Data: 2023-10-04 17:16:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 08:47, J.F pisze:

    > A propos - pisales, ze nie ma tablicy rejestracyjnej.
    > Kto odkrecił - żule?

    Nie wiem.

    > jak wpychaja do busa, to z tablicą, czy bez?

    Nie wiem - nie było kamery od tej stroby,

    > Nie miales tam zadnego zabezpieczenia?
    > łancuch, U-lock, blokada kierownicy ?

    nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 348. Data: 2023-10-04 17:19:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ziobro teraz coś mówił, że zaskoczył ich weekend

    LOL...

    > Dziwi mnie, że nie wiedział o podpisaniu kilka msc. temu umowy
    > ekstradycyjnej z ZEA.

    Pewnie przesiadkę tam miał. Zasadniczo wtedy kontroli paszportowej nie
    przechodzi więc by go raczej nie złapali. Tylko ponoć leciał z turcji i
    tam się spóźnili więc go araby zawinęli u siebie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 349. Data: 2023-10-04 17:23:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 06:52, Shrek pisze:
    > A jakby wiedzieli to co?
    To powinni dla Twojego dobra dostosować swoje działania do kreowanego
    przez Ciebie obrazu policji. Ot, by Ci przykrości nie czynić.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 350. Data: 2023-10-04 17:26:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To powinni dla Twojego dobra dostosować swoje działania do kreowanego
    > przez Ciebie obrazu policji. Ot, by Ci przykrości nie czynić.

    Przecież dokładnie potwierdzili mój obraz policji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!