  • 21. Data: 2004-02-19 17:30:26
    Temat: Re: Czy kary ulegaja przedawnieniu?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A ile jjest tej kary? Myślisz, że ktokolwiek bedzi eskładal pozew za np.50
    > złotych?? Raczej dadzą to do windykacji firmie windykacyjnej, po roku
    sprawa
    > się przedawnia i koniec.

    Heh nie znasz zycia dzieciak...

    > Jeśłi minął rok od wymagalności kary, a nie
    > dostałeś nakazu zapłaty do łapki z inf. o możliwości wniesienia odwołania,
    > to sprawa jest przedawniona i po pierwsze Sąd nie bedzie się taką
    zajmował,
    > po drugie

    Sąd sie ma obowiazek zająć - jedynie masz prawo wniesc sprzeciw do nakazu
    zapłaty podnosząc w nim zarzut przedawnienia.

    > - nikt takich spraw nie bedzie składał do Sądu, chyba, że się tych
    > mandatów nazbierało i kwota jest większa.

    Owszem sklada sie pozwy o jeden mandat - nawet taki bagazowy.

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2004-02-19 17:31:07
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > co za bzdura!! Niby ktoma prawo monitorować Twoje dochody, komunikacja
    > miejska??!!

    Komornik ćwoku.

    pdr
    Olo

  • 23. Data: 2004-02-19 17:33:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    1) nie drzyj ryja idioto
    2) poczytaj sobie przepisy
    3) plonk

    pdr
    Olo

  • 24. Data: 2004-02-20 00:05:14
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Komornik ćwoku.

    wierzysz w to?

    KG

  • 25. Data: 2004-02-21 17:21:10
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > 1) nie drzyj ryja idioto
    > 2) poczytaj sobie przepisy
    > 3) plonk

    1. zdecydowanie polecam melisę;)

    Pozdr
    Leszek

  • 26. Data: 2004-02-21 21:40:27
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > 1. zdecydowanie polecam melisę;)

    Są lepsze ziółka, np. zimny wywar z chmielu.

  • 27. Data: 2004-07-21 07:55:50
    Od: alaa<a...@m...pl>

    co konkretnie nalezy zrobic?
    dostaje regularnie listy od firmy windykacyjnej o tresci czesto
    absurdalnej i wyssanej z palca, ale w ostanim informuja, ze
    przygotowuja wlasnie pozew do sadu
    da sie uniknac rozprawy?
    w ciagu 2 tyg nalezy sie odwolac, ale od czego? dopiero od wyroku?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 28. Data: 2004-07-21 15:49:40
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > A skąd pochodzą wszystkie (większość) informacji o przedawnieniu? Kodeks
    > cywilny, ten sam artykuł, który mówi o 10 latach, tylko doczytaj do końca :)

    SN w zeszlym roku wyrazil poglad, iz odsetki za zwloke w zaplacie przedawniaja
    sie w takim samym czasie co roszczenie o zaplate.

    zgodnie z orzecznictwem roszczenie o odsetki za opoznienie w spelnieniu
    swiadczenia pienieznego staje sie wymagalne osobno w kazdym dniu opoznienia
    i w zwiazku z tym przedawnia sie osobno za kazdy dzien opoznienia.

    pozdr.
    marcin

  • 29. Data: 2004-07-21 16:42:23
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    bd wrote:
    > SN w zeszlym roku wyrazil poglad, iz odsetki za zwloke w zaplacie przedawniaja
    > sie w takim samym czasie co roszczenie o zaplate.

    Jak już napisałem SN dalej myśli nad tą kwestią ;)

    KG

  • 30. Data: 2004-07-22 08:18:33
    Od: alaa<a...@m...pl>

    a jeszcze lepszy jest spacer brzegiem morza o zachodzie slonca ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info