  • 1. Data: 2004-02-18 15:05:04
    Temat: [p.pracy]pracownik naukowy-zagranica
    Od: "Tomasz Torunski" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Mam nadzieje, ze to dobra grupa na moje pytanie.
    Jestem zatrudniony jako pracownik naukowy na uniwersytecie w Austrii.
    1.Czy po powrocie do Polski (okres pracy - 6 miesiecy) bedzie doliczony czas
    pracy do mojego stazu (jest to moja pierwsza praca)?
    2.Czy bede musial sie z tego rozliczyc w Polsce?
    3.Konczac prace jakie ew dokumenty bede potrzebowal od dotychczasowego
    pracodawcy?
    4.Czy czesc urlopu "przejdzie" mi do nowej pracy w Polsce?
    Mam oplacone ubezpieczenie, wszystko jest legalnie.

    Dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Tomek Torunski