  • 11. Data: 2014-05-03 22:17:35
    Temat: Re: Czy i kiedy powstanie praca...
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu sobota, 3 maja 2014 16:42:30 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Pan Kluska nikogo nei zamordowal ani nei zgwalcil wiec to pori? 1/2 wnanie jest
    >
    > bardzo obrazliwe dla pana Kluski.

    Ja nie porownuje Kluski z Trynkiewiczem.
    Porownuje reakcje na ich ( sluszne- niesluszne ) osadzenie w areszcie, w osrodku
    prewencyjnym.

  • 12. Data: 2014-05-04 02:41:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-03 22:17, Marek Wisniewski pisze:

    > Ja nie porownuje Kluski z Trynkiewiczem.
    > Porownuje reakcje na ich ( sluszne- niesluszne ) osadzenie w areszcie, w osrodku
    prewencyjnym.

    Bo dzisiaj w Polsce najważniejszymi są kurwa, złodziej, prostytutka,
    sutener i gwałciciel....aaaa jeszcze ten od szczawiu oraz ci z
    pomrocznością jasną.

    --
    animka

  • 13. Data: 2014-05-12 19:22:35
    Od: d...@g...com

    użytkownik grzech napisał:

    > samego powodu co Trynkiewicz tylko w znacznie gorszych warunkach.

    Chyba jednak nie. Po ostatniej sprawie 3m2 na osadzonego i wygraniu procesu, TK czy
    SN orzekl ze trza cos z tym zrobic i dostosowac warunki do zapisu.
    A ze w wiezieniach nie ma tylu miejsc, zaczeto wypuszczac co lzejsze przypadki dajac
    im lokalizatory. Jako ze sprawa sie jebla, do sadow masowo trafily pozwy o
    odszkodowanie.
    http://polska.newsweek.pl/panstwo-wyplaci-wiezniom-o
    dszkodowania-za-zbyt-ciasne-cele,83608,1,1.html

  • 14. Data: 2014-05-16 03:00:19
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Bo dzisiaj w Polsce najważniejszymi są kurwa, złodziej, prostytutka,
    > sutener i gwałciciel....aaaa jeszcze ten od szczawiu oraz ci z
    > pomrocznością jasną.

    A ty którym z tych jesteś?