  • 11. Data: 2002-12-13 15:42:08
    Temat: Re: Czy brak zameldowania jest karalny ?
    Od: "Kasztelan" <m...@i...pl>

    Użytkownik "//Bundy\\" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:atcut5$t9a$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > asygnate na wczoraj przywiezione drzewo - donos sasiada
    > 2 miesiace temu do mojego zakladu pracy przyszedl donos na mnie
    > w ktorym moj sasiad wymyslil rozne ciekawe historyjki - oczywiscie
    > zmyslone i tak mogl bym wyliczac jeszcze dlugo
    > a na marginesie to mam juz dosc jego wyczynow wiec postanowilem
    > go troszke przytemperowac
    > dodam jeszcze tylko, ze sasiad to byly komendant milicji obywatelskiej
    > w moim miescie i do tego straszny gbur i cham - nawet w zakladzie
    > fryzjerskim
    > po drugiej stronie ulicy go nie obsluguja

    ups, to przepraszam

    Kasztelan

  • 12. Data: 2002-12-13 19:49:54
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Kasztelan napisa_(a):
    > To juz chyba lekka przesada. Pies ogrodnika, sam nie mozesz wynajac to na
    > sasiada bedziesz donosil. Tacy ludzie wlasnie doprowadzaja ten kraj do
    > ruiny. mam nadzieje, ze ktos ci tez jakis numer wykreci.

    To raczej ludzie z prezentowanym przez Ciebie szacunkiem wobec prawa
    doprowadzają ten kraj do ruiny.

    KG

  • 13. Data: 2002-12-13 20:36:35
    Od: "//Bundy\\\\" <t...@i...pl>

    wedlug tego kolegi nieplacenie podatkow jest najprostsza
    droga do bogactwa kraju
    powiedz ten teks koniowi - on ma duzy leb to cie wyslucha

    t...@i...pl
    www.zk-nowogard.prv.pl
    gg#2255556 ICQ#30570517
    ***********************

  • 14. Data: 2002-12-13 23:21:06
    Od: "Marcys" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "sir pawian" <D...@b...com>

    > czy to jest nagana z wpisem do dzienniczka??

    Spróbuj podsunac sadowi dzienniczek
    do wpisania nagany.

  • 15. Data: 2002-12-14 08:34:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > wedlug tego kolegi nieplacenie podatkow jest najprostsza
    > droga do bogactwa kraju

    Nie tylko według kolegi.To po prostu jest oczywiste.Im obywatel bogatszy tym
    państwo bogatsze.Nie wiedziałeś tego???Jesteś koniem??

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 16. Data: 2002-12-14 20:17:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Możesz zadziałać dwutorowo:
    1. Powiadomić Urząd Skarbowy. Jak sąsiad powie, że mu nie płacą to dowalą
    domiar lokatorom, bo taki wynajemn, to dla nich darowizna. No to pewnie
    płącić nie będą chcieli i sami pokażą pokwitowania, że mu płacili. 20%
    przychodu za ostatnie trzy lata (bodajże) z odsetkami ustawowymi, to będzie
    spora suma.
    2. Złożyć w tej sprawie zawiadomienei o wykroczeniu na policji albo pisemnie
    w prokuraturze. Zasadniczo nikt tych spraw nie robi, ale jak będzie musiał?

  • 17. Data: 2002-12-15 10:40:53
    Od: "//Bundy\\\\" <t...@i...pl>

    dzieki wielkie
    czas na bitwe :)

    t...@i...pl
    www.zk-nowogard.prv.pl
    gg#2255556 ICQ#30570517
    ***********************

  • 18. Data: 2002-12-15 12:17:59
    Od: j...@o...pl

    > no tak ale chodzi mi o to czy w przypadku kiedy ktos
    > wynajmuje lokal komus i go nie zamelduje, a pobiera
    > z tego tytulu oplate to w takim przypadku czy moze zostac
    > ukarany ?
    >
    > --
    >         t...@i...pl
    >   www.zk-nowogard.prv.pl
    > gg#2255556 ICQ#30570517
    > Jeśli nie odprowadzałeś podatku -to przez fiskusa!
    Jeli nie zameldowałeś to przes Sąd Grocki! pozdrawiam