  • 11. Data: 2008-10-09 21:41:22
    Temat: Re: Czy bank mnie okradl?
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gclrom$jm9$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to zacznij od przeczytania umowy/porozumienia, które podpisałeś z
    > bankiem rok temu (jak się domyślam jakieś podpisałeś).
    >
    > Pozdrawiam
    > Czabu

    Zgodnie z umowa
    Podpisal ugode ,ze po roku bank bedzie sciagal naleznosci bezposrednio z
    konta a bank czasowo zawiesi windykacje przez komornika

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 12. Data: 2008-10-09 21:46:17
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Robert Tomasik in news:gclrou$ecg$1@news.onet.pl
    [.............]
    > Moim zdaniem bank nie ma racji, chyba że zajęcia konta dokonał
    > komornik - no ale wówczas należałoby Cię poinformować. A i to moim
    > zdaniem nie za bardzo może zająć w ten sposób, że robi debet, o który
    > Ty nie występowałeś.

    Czy na tej grupie jest chociaz jedna osoba, ktora moze teraz , natychmiast
    dac jasna, klarowna, prawna, jednoznaczna odpowiedz [chocby i wariantowa, z
    dokladnoscia do precyzji root posta] w sprawie opisanej w temacie?? Przeciez
    czlowiek pisze na grupe prawna, z bardzo jasno wylozona sprawa, konkretny
    problem, niesamowicie zyciowy, co najmniej kilkaset osob czyta te grupe,
    zakladam, ze prawnicy takze i to w wiekszosci, a odpowiedzi jak u cioci
    kloci,na poziomie plotki. Z pewnoscia COŚ sie stalo i MUSI byc obwarowanie
    prawne tej sytuacji.

  • 13. Data: 2008-10-09 21:53:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1634Racine wrote:

> [...]
    > kloci,na poziomie plotki. Z pewnoscia COŚ sie stalo i MUSI byc obwarowanie

    Wróżki na urlopie.

  • 14. Data: 2008-10-09 22:30:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakladam, ze prawnicy takze i to w wiekszosci, a odpowiedzi jak u cioci
    > kloci,na poziomie plotki. Z pewnoscia COŚ sie stalo i MUSI byc

    Jeśli przez przypadek na grupę trafi pracownik jego banku i będzie
    wiedział, jaką zawarli umowę oraz na jakiej podstawie bank przekształcił te
    zadłużenia, to być może coś napisze. Pozostałe osoby bez zadania
    dodatkowych pytań, to musiałyby posłużyć się szklaną kulą.

    Na zasadach ogólnych bank nie ma prawa pobierać sobie bez dyspozycji
    środków finansowych z konta klienta, ale być może gdzieś zawarli jakąś
    klauzulę, która ich do tego upoważniła. Nie podejrzewam, by bank pchał się
    w przestępstwo, więc jestem skłonny raczej uznać, ze pytający nie podał nam
    wszystkich okoliczności sprawy nie wykluczam, iż przez swą niewiedzę.

  • 15. Data: 2008-10-10 04:00:52
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    Zamykam temat.
    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Rozmawialem dzisiaj rano z Mamuska.
    Okazalo sie, ze faktycznie przyszedl list.
    Sam zawalilem sprawe nie odpowiadajac na ten list.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.

  • 16. Data: 2008-10-10 05:54:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maurycy123 napisał(a):

    > Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Rozmawialem dzisiaj rano z Mamuska.
    > Okazalo sie, ze faktycznie przyszedl list.
    > Sam zawalilem sprawe nie odpowiadajac na ten list.

    Gratulujemy samokrytyki towarzyszu byly premierze ;P

    j.

  • 17. Data: 2008-10-10 06:43:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przez pazernosc banku moja sytuacja znacznie sie pogorszy zwlaszcza, ze
    > wymagam teraz leczenia ktore musze przesunac.

    inaczej, przez wlasna niefrasobliwosc, aby niepowiedziec glupote
    masz problemy z pamiecia, ze o tak waznych rzeczach nie pamietasz, to
    zapisuj sobie gdzies, dodatkowo maloprawdopodonym jest, abys nie mial
    komorki, trzeba bylo jej numer w banku zostawic, itd
    nauczka na przyszlosc, swojego trzeba pilnowac, bo nikt za ciebie tego nie
    zrobi

  • 18. Data: 2008-10-10 06:57:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 23:46:17 +0200, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    > natychmiast dac jasna, klarowna, prawna, jednoznaczna odpowiedz [chocby
    > i wariantowa, z dokladnoscia do precyzji root posta] w sprawie opisanej

    Jak zobaczę umowę ;-)
    Polbank w umowie o KK daje klauzulę, że bank może jumać kasę z rachunków
    posiadacza karty. Nie zapłacisz w terminie -- to bank zajumie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2008-10-10 15:03:53
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    1634Racine wrote:
> [...]
    > kloci,na poziomie plotki. Z pewnoscia COŚ sie stalo i MUSI byc obwarowanie

    Jakby to było takie proste, to sądy w ogóle nie byłyby potrzebne.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 20. Data: 2008-10-10 17:55:44
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > komorki, trzeba bylo jej numer w banku zostawic, itd
    > nauczka na przyszlosc, swojego trzeba pilnowac, bo nikt za ciebie tego nie

    Kazdy popelnia bledy. Wyszedlem ze zlego zalozenia, ze jak place to nie
    bedzie problemu.
    Bylem dzisiaj w banku. Najpierw twierdzili, ze jest jakis HOLD (robia cos
    takiego jak ktos nie placi).
    Potem okazalo sie, ze ja mam wszystkie platnosci (prawie) w terminie i nie
    ma sie do czego tak naprawde przyczepic.
    Po pytaniu na jakiej podstawie bank pozbawil mnie srodkow do zycia sami
    przyznali mi racje, ze cos jest nietak.
    Probowali dodzwonic sie do Katowic, gdzie jest siedziba banku.
    Po pol godzinie ustalilismy, ze do mnie oddzwonia (nie mozna sie bylo
    dodzwonic).
    Po trzech godzinach sam zadzwonilem. Nadal nie mogli sie dodzwonic.
    Ok 15 zadzwonili mi, ze nadal nie moga sie dodzwonic.
    Grzecznie przeprosili i obiecali zajac sie sprawa w poniedzialek.
    Wedlug mnie ta sprawa smierdzi.
    Po prostu ktos chcial sie wykazac i popelnil blad.
    Nawet komornik nie moze zabrac calej wyplaty a bank nie moze sobie kredytu
    zamienic na debet na koncie osobistym bez zgody zainteresowanego.
    Jezeli cos bankowi nie pasowalo powinien skierowac sprawe do sadu o
    egzekucje komornicza.
    Ze wzgledu na to, ze placilem to przez sad nic by nie zalatwili.

    Teraz sprawy nie odpuszcze.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.