  • 1. Data: 2008-10-09 16:55:27
    Temat: Jak majądziałać te policyjne prowokacje?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Niedawno czytałem, że są plany poszerzenia kompetencji mundurowych, w wyniku
    czego będzie im wolno stosować prowokację na internetowych czatach. W
    rezultacie już nie tylko będą je patrolować jako 12-letnie Kasie, Basie i
    Zosie, ale jeśli trafi im się gorszy dzień (mniej potencjalnych pedofilów),
    będą mogli sami próbować kogoś wrobić, "podrywając" jakąś ofiarę. Pomijam już
    fakt, że wygląda mi to na próbę sztucznego poprawiania statystyk (zboczeńcy
    pouciekali z sieci i trzeba dorobić paru nowych?), bardziej mnie interesuje z
    którego paragrafu będzie sądzony taki naprędce wyprodukowany pedofil jeśli nie
    będzie na tyle przezorny, żeby natychmiast przerwać tego typu rozmowę. Karze
    podlega nakłanianie do czynów lubieżnych osoby poniżej 15 roku życia. Jakie
    więc przestępstwo popełni wrabiany osobnik w czasie takiej rozmowy, nawet
    jeśli poniesie go fantazja, skoro po drugiej stronie będzie siedzieć jakiś 40-
    letni gliniarz? Nakłanianie do czynów lubieżnych literek tworzących nick owego
    policjanta? A może na początku rozmowy zajdzie jakaś cudowna przemiana i na
    czas jej trwania policjant przeistoczy się w 12-latkę?

  • 2. Data: 2008-10-09 17:42:46
    Temat: Re: Jak majądziałać te policyjne prowokacje?
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > Zosie, ale jeśli trafi im się gorszy dzień (mniej potencjalnych pedofilów),

    Czesch jestke KaSiA, poklikash? Mam 12 lat kcesz mojom fotke? A moze
    chcesz rozgrzac katchorka? Jestm taka samothn, spotkhasz siem?

    ;)))

    No i umawiasz sie i przychodzi SWAT ;)

  • 3. Data: 2008-10-09 18:02:23
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Czesch jestke KaSiA, poklikash? Mam 12 lat kcesz mojom fotke? A moze
    > chcesz rozgrzac katchorka? Jestm taka samothn, spotkhasz siem?
    >
    > ;)))
    >
    > No i umawiasz sie i przychodzi SWAT ;)

    Właśnie tak to chyba sobie wyobrazili. Chyba że umawiają się z takim
    delikwentem i naprawdę wystawiają jakąś małolatę na wabia, a sami czają się w
    pobliskich krzakach i interweniują w odpowiednim momencie. Innej możliwości
    nie widzę jeśli ta metoda ma działać.

  • 4. Data: 2008-10-09 18:19:02
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > pobliskich krzakach i interweniują w odpowiednim momencie. Innej możliwości

    Kilka dni temu w TV ktos grzmial, baba taka brzydka, ze W DOBIE
    INTERNETU NALEZY WPROWADZIC PENALIZACJE ZAMIARU

    No to wprowadza i juz.

  • 5. Data: 2008-10-09 18:43:23
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Piotrek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jeśli poniesie go fantazja, skoro po drugiej stronie będzie siedzieć jakiś 40-

    Na wszystko są przepisy.
    To jest akurat usiłowanie nieudolne z art. 13 par. 2 kk.

  • 6. Data: 2008-10-09 19:22:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jakie by nie były te uprawnienia, i jak bardzo by ich nie próbowano
    nadużywać, to po pierwsze ostatecznie będzie to oceniał niezawisły sąd, a
    po drugie nie ma siły ludzkiej, i jak na kretyńskie prowokacje odpowiadać
    nie będziesz, to nikt się czepiać nie może. Ustawa - z tego co wiem -
    jeszcze nie weszła, toteż trudno ostatecznie napisać, jak będzie wyglądać.

  • 7. Data: 2008-10-10 06:46:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > się w
    > pobliskich krzakach i interweniują w odpowiednim momencie. Innej

    ale w czym widzisz problem, umawiasz sie z 12 letnim dzieciakiem na wymiane
    fotek i tarmoszenie zoltara?
    pewnie nie, wiec nie masz sie czego bac, a jesli ktos jest na tyle glupi ze
    to robi, to sam jest sobie winien