  • 1. Data: 2008-10-09 18:58:14
    Temat: Czy bank mnie okradl?
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Pare lat temy dostalem w banku kredyt odnawialny 17.000. Mialem problemy i
    nie splacalem go.
    Kredyt urosl do ok 23.000. Moja sytuacja sie poprawila.
    Dogadalem sie z bankiem, ze bede co miesiac wplacal pewna ustalona kwote.
    Bank zastrzegl, ze po roku mam zaoferowac jak bede dalej splacal.
    Zapomnialo mi sie. Za duzo pracy.
    Wczoraj patrze, a moje konto osobiste zostalo nagle uszczuplone o ten kredyt
    (po roku zostalo mi ok 14.00 do splaty).
    Bylem na minusie jw.
    Dzisiaj wplynela wyplata ktora od razu zniknela w czarnej dziurze a kredyt
    zmniejszyl sie o ta kwote.
    Czy bank moze cos takiego zrobic?
    Nie zostalem o tym poinformowany. Moze dwonili ale moglo nie byc nikogo w
    domu.
    Zostalem pozbawiony srodkow do zycia. Mam tez inne wierzytelnosci do splaty.
    Przez pazernosc banku moja sytuacja znacznie sie pogorszy zwlaszcza, ze
    wymagam teraz leczenia ktore musze przesunac.
    Nawet komornik musi cos zostawic.
    Mysle o podaniu banku do sadu o odszkodowanie za poniesione straty zdrowotne
    i moralne.
    Czy to ma sens? Czy moge miec jakas szanse?

    Ps.
    W d...e mam kryzys w USA.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.

  • 2. Data: 2008-10-09 19:19:00
    Temat: Re: Czy bank mnie okradl?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zaczął bym od zadana bankowi pytania, na jakiej podstawie i kto dokonał
    przelewu.

  • 3. Data: 2008-10-09 19:53:15
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Zaczął bym od zadana bankowi pytania, na jakiej podstawie i kto dokonał
    > przelewu.

    Rozumiem, ze chodzi o to kto i na jakiej podstawie zadecydowal o zmianie
    kredytu na debet na koncie osobistym?

  • 4. Data: 2008-10-09 20:13:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maurycy123 wrote:
> [...]
    > Dogadalem sie z bankiem, ze bede co miesiac wplacal pewna ustalona kwote.
    > Bank zastrzegl, ze po roku mam zaoferowac jak bede dalej splacal.

    Moze zacznij od otwarcia tych kopert, ktore przyszly z banku lub sadu.
    To moze sporo wyjasnic.
    Potem gadaj z bankiem

  • 5. Data: 2008-10-09 20:19:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Rozumiem, ze chodzi o to kto i na jakiej podstawie zadecydowal o zmianie
    > kredytu na debet na koncie osobistym?

    A zdecydował? Zresztą czy to błąd, czy faktycznie dyskutujemy o 14 złotych?
    Ja chwilowo zakładam, ze to 14.000 zł, ale Ty napisałeś "14.00". Jak dotąd
    wydawało mi się, że pisałeś o pobraniu z Twojego konta tej kwoty, a nie o
    zmianie kredytu na debet.

  • 6. Data: 2008-10-09 20:45:01
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > A zdecydował? Zresztą czy to błąd, czy faktycznie dyskutujemy o 14
    > złotych? Ja chwilowo zakładam, ze to 14.000 zł, ale Ty napisałeś "14.00".
    Tak 14.000.

    > Jak dotąd wydawało mi się, że pisałeś o pobraniu z Twojego konta tej
    > kwoty, a nie o zmianie kredytu na debet.

    Saldo biezace: moja wyplata
    Saldo dostepne: 14.000 - moja wyplata

    Pieniedzy nie moge pobrac bo, jestem na minusie.

  • 7. Data: 2008-10-09 20:48:29
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Moze zacznij od otwarcia tych kopert, ktore przyszly z banku lub sadu.
    > To moze sporo wyjasnic.
    > Potem gadaj z bankiem

    Hmmmm.
    Masz racje.
    Ale ja nie mam zadnych kopert ani awizo.
    Jakby byly to nie pisalbym tu.

  • 8. Data: 2008-10-09 20:57:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tak 14.000.

    > Saldo bieżące: moja wyplata
    > Saldo dostępne: 14.000 - moja wyplata
    > Pieniędzy nie mogę pobrać bo, jestem na minusie.

    Zapytaj w banku, na jakiej podstawie tak zrobili i postrasz, ze złożysz
    zawiadomienie o przywłaszczeniu sobie przez Bank należących do Ciebie
    pieniędzy. Moim zdaniem bank nie ma racji, chyba że zajęcia konta dokonał
    komornik - no ale wówczas należałoby Cię poinformować. A i to moim zdaniem
    nie za bardzo może zająć w ten sposób, że robi debet, o który Ty nie
    występowałeś.

  • 9. Data: 2008-10-09 21:00:40
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Hmmmm.
    > Masz racje.
    > Ale ja nie mam zadnych kopert ani awizo.
    > Jakby byly to nie pisalbym tu.

    No to zacznij od przeczytania umowy/porozumienia, które podpisałeś z bankiem
    rok temu (jak się domyślam jakieś podpisałeś).

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 10. Data: 2008-10-09 21:39:40
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > No to zacznij od przeczytania umowy/porozumienia, które podpisałeś z
    > bankiem
    > rok temu (jak się domyślam jakieś podpisałeś).

    Umowa byla taka, ze po roku mam przedstawic jak mam zamiar dalej splacac ten
    kredyt.