  • 151. Data: 2009-09-14 13:19:42
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.09.14.13.10.01@Eustachy.pl...

    > Wierzący w nieistnienie Boga na pewno.

    a ty wierzysz w nieistnienie zjadacza skarpetek, czy dopuszczasz jego
    istnienie?

  • 152. Data: 2009-09-14 14:09:59
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:19:42 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > a ty wierzysz w nieistnienie zjadacza skarpetek, czy dopuszczasz jego
    > istnienie?

    Wierzę w nieistnienie. Ale może sobie istnieć.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 153. Data: 2009-09-14 16:34:54
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 14 Sep 2009 09:23:50 +0200
    doszła do mnie wiadomość <h8kr26$t2t$2@inews.gazeta.pl>
    od Dominik & Co <D...@i...com> :

    >Może nawet i czytał, ale na pewno nie zrozumiał (fakt, Dawkins
    >_czasami_ pisze nieco górnolotnie ;-). Za to na pewno nie czytał
    >własnych świętych ksiąg :-)

    Dawkinsa nie czytał na 100%. Wygląda na to, że jakaś sekta(czy coś
    podobnego) zrobiła mu lekkie pranie mózgu.

  • 154. Data: 2009-09-14 16:37:05
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 18:34:54 +0200, Tomasz Jasiński napisał(a):
    /.../
    > Dawkinsa nie czytał na 100%. Wygląda na to, że jakaś sekta(czy coś
    > podobnego) zrobiła mu lekkie pranie mózgu.

    Tak Ateistyczna sekta spod znaku Zenona Kliszko.
    2. Nie ma obowiązku traktować Dawkinsa z jego wynurzeniami jako
    nieomylnego guru.

  • 155. Data: 2009-09-14 21:35:49
    Temat: Re: Czy Msza mo?e by? zaje^ciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > rotfl.
    > teraz mi pewnie wyskoczysz, ze zaplodnic mozna in vitro materialem
    > genetycznym uzyskanym z czegos innego niz plemnik,

    Z owieczką Dolly jakoś się udało... Owieczka... Baranek... ;->

    > i ze po porodzie
    > mozna zszyc porozrywana blone z powrotem?

    Zszyć albo odtworzyć z innych kawałków naskórka - technologia istnieje
    obecnie.

    Oczywiście to uwagi czysto formalne, bo i tak albo mamy Boga i cuda,
    albo podróże w czasie lub kosmitów ;)

  • 156. Data: 2009-09-14 21:38:27
    Temat: Re: Czy Msza mo?e bya zajeciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Wiec wiesz, ze Szerszen ma racje. :)

    To podajcie w którym fragmencie Bibli jest napisane cokolwiek o Trójcy, lub
    dający podstawę do wyciągnięcia wniosków o jej istnieniu.
    Szerszeń nie ma racji, Smok nie ma racji, dlatego, że takiej podstawy w
    Bibli nie znajdą.

    Pozdrawiam
    boropi

  • 157. Data: 2009-09-14 21:38:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    boropi pisze:

    > Nie słyszałeś o triadach w wierzeniach starożytnego Rzymu?
    > Poza tym to już naprawdę NTG

    Popierajmy krajowe produkty! U nas był Trygław :D

  • 158. Data: 2009-09-14 21:39:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > A nie słyszałes o silnikach trójsuwowych na Atlantydzie?

    A jak wyłupiesz prąd i benzynę...

  • 159. Data: 2009-09-14 22:07:28
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On Sep 14, 3:09 pm, Smok Eustachy <S...@E...pl> wrote:

    > Wierzę w nieistnienie. Ale może sobie istnieć.

    tak samo wierzysz w nieistnienie smerfow, sierotki marysi,
    jednorozcow, elfow, krasnali etc? i one tez 'moga sobie istniec'?

  • 160. Data: 2009-09-14 22:16:06
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 23:38:27 +0200, boropi napisał(a):

    /../
> [...]
    > lub dający podstawę do wyciągnięcia wniosków o jej istnieniu. Szerszeń
    > nie ma racji, Smok nie ma racji, dlatego, że takiej podstawy w Bibli nie

    Podstawy się zachciewa?
    Autorzy Biblii niektóre wypowiedzi jak np. Iz 6:9n. przypisują czy to
    Ojcu (Iz 6:9n.), czy Synowi (J 12:40), czy też Duchowi Św. (Dz 28:26n.).