  • 11. Data: 2017-07-18 11:49:13
    Temat: Re: Czy MATKA nazwanego "skurwysynem" ma duże szansę wygrać proces o zniesławienie? :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:okitlq$hji$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 16.07.2017 o 22:15, A. Filip pisze:

    >A jak nazwę cię debilem to będę winnym postawienia diagnozy medycznej
    >bez uprawnień lekarskich?

    Ale o co chodzi ? Dobrze chlop mysli, logicznie :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-07-18 12:12:15
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A jak nazwę cię debilem to będę winnym postawienia diagnozy medycznej
    > bez uprawnień lekarskich?
    >
    > Shrek

    A jaką "osobę trzecią" tym zniesławisz o ile nie użyjesz zwrotu typu
    genetyczny/dziedziczny debil?

    Jak powiedział Lepper: Polityka to nie Wersal (cytat nie dosłowny).
    W polityce ujdzie więcej ale wyzywanie przy okazji "osób trzecich"
    (matek/rodziców) to chamstwo już poza szerokie granice tolerancji.
    Chamstwo którego miejsce jest na śmietniku historii razem z jego
    sztandarowymi chamami po wyrokach w procesach karnych.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2017-07-19 08:34:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.07.2017 o 11:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Ale o co chodzi ? Dobrze chlop mysli, logicznie :-)

    O to że zarówno skurwysyn jak i debil w powszechnie używanym kontekście
    niekoniecznie, a właściwie prawie nigdy odpowiadają swoim słownikowym
    definicjom.

    Shrek

  • 14. Data: 2017-07-19 08:42:33
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > O to że zarówno skurwysyn jak i debil w powszechnie używanym
    > kontekście niekoniecznie, a właściwie prawie nigdy odpowiadają swoim
    > słownikowym definicjom.
    >
    > Shrek

    Człowiek o kulturze "nie poniżej przeciętnej" nie jest świadomy
    _wszystkich_ znaczeń słowa skurwysyn? Mnie mało obchodzi co
    Michnik (Adam) chciał powiedzieć. Jak się sam pcha na afisz
    to powinien wiedzieć co powiedział. Jego "poziom" wymaga rozliczania
    według standardów odpowiednich dla "żula spod budki z piwem"?
    Gratuluje Gazecie Wyborczej dna jej nad-redaktora.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2017-07-19 09:32:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 08:42, A. Filip pisze:

    > Człowiek o kulturze "nie poniżej przeciętnej" nie jest świadomy
    > _wszystkich_ znaczeń słowa skurwysyn?

    A to Piłsudski był ułomny umysłowo jak mówił o ludziach kurwach i jak
    chciał bić kurwy to miał na myśli damy lekkich obyczajów?

    > Mnie mało obchodzi co
    > Michnik (Adam) chciał powiedzieć.

    To jak cię nie obchodzi, to po co pytasz?

    Shrek

  • 16. Data: 2017-08-13 10:17:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Mnie mało obchodzi co
    > Michnik (Adam) chciał powiedzieć.

    To jak cię nie obchodzi, to po co pytasz?
    ---
    A pyta o to ?

  • 17. Data: 2017-08-14 01:34:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.08.2017 o 10:17, re pisze:

    > To jak cię nie obchodzi, to po co pytasz?
    > ---
    > A pyta o to ?

    W tytule wątku. Pytanie jest czy zgodnie z wypowiedzią Michniaka matka
    wzmiankowanego była kurwą. IMHO to z wypowiedzi Michnika nijak nie
    wynika, bo wypowiedź dotyczyła nie zawodu matki wzmiankowanego a jego
    charakteru.

    Shrek

  • 18. Data: 2017-08-14 06:00:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > wzmiankowanego była kurwą. IMHO to z wypowiedzi Michnika nijak nie
    > wynika, bo wypowiedź dotyczyła nie zawodu matki wzmiankowanego a jego

    Jak się człowiekowi takie coś publicznie "wymsknie" to już nie (tylko)
    on ocenia "co poeta miał na myśli" *i powiedział*. No chyba że Michniki
    to są od ciągania innych po sądach a nie od bycia ciąganym po sądach.

    IMHO człowiek operujący publicznie wyzwiskiem skurwysyn na
    "wyrozumiałość" sądów _nie zasługuje wcale_.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2017-08-14 09:55:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2017 o 06:00, A. Filip pisze:

    > Jak się człowiekowi takie coś publicznie "wymsknie" to już nie (tylko)
    > on ocenia "co poeta miał na myśli" *i powiedział*.

    No i niech sąd ocenia. Ja tylko napisałem, że o to pytałeś, bo re miał
    wątpliwości.

    A jak Piłsudski chciał bić kurwy to nie dość, że wyzywał kobiety, to
    jeszcze damski bokser.

    > No chyba że Michniki
    > to są od ciągania innych po sądach a nie od bycia ciąganym po sądach.
    >
    > IMHO człowiek operujący publicznie wyzwiskiem skurwysyn na
    > "wyrozumiałość" sądów _nie zasługuje wcale_.

    A to jest oddzielna sprawa, jednak nie mająca nic wspólnego z zawodem
    matki "obrażonego". Chciałeś wiedzieć "czy prawdą jest, że Michnik
    twierdzi, że matka wzmiankowanego dziennikarza jest kurwą". No więc nie
    stwierdził - stwierdził jedynie że dziennikarz jest skurwysynem.

    Shrek

  • 20. Data: 2017-08-15 13:13:52
    Od: "Lepudruk" <a...@d...org>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > IMHO człowiek operujący publicznie wyzwiskiem skurwysyn na
    > "wyrozumiałość" sądów _nie zasługuje wcale_.

    Czy człowiek który publicznie w Sejmie mówi do kobiety (posłanki) - "WON!!!"
    zasługuje na twoje uznanie?

    CL