  • 11. Data: 2003-04-28 13:44:38
    Temat: Re: Cyfra + inaczej
    Od: t...@w...pdi.net

    rojo <r...@f...onet.pl> wrote:

    > moje pytanie. Co takim gnojkom można zrobić za taki numer, bo jeszcze troche
    > i wyląduje na liście łuźników i naprawdę zacze mieć problemy, a jak nie ja
    > to ktoś inny kogo podobnie zrobią na spontaniczną promocję...

    Podpis moze byc podrobiony. Oni moga miec najlepsza wole ale jak sprawy nie
    wyjasnisz to sprawa moze miec final w sadzie. Nawet jak z nimi wygrasz to
    przeciez im nie zaszkodzisz, takich spraw maja pewnie pare i dla nich to
    rutyna. Nadenerwujesz sie tylko bez potrzeby.

    Aha, do kontaktowania sie z Canal+ nie uzywaj telefonu - nie wiem
    od czego to zalezy ale ten srodek miedzyludzkiej komunikacji w przypadku
    Canal+ po prostu nie dziala - przez telefon naobiecuja ci zlote gory a potem
    na rekordzie w ktorym jest twoja sprawa wcisna DELETE :-) Przynajmniej tak
    to wyglada z mojej strony - mimo KILKUNASTU telefonow i OBIETNIC zalatwienia
    pewnej sprawy ze strony Canal+ nigdy nie zostala ona zalatwiona. Wlaciwie to
    chodzilo o 2 sprawy. A klamia w ich BOA jak najeci.

    > Rojo
    > www.fpff.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 12. Data: 2003-04-28 17:11:30
    Od: Zbyszek <z...@o...pl>

    W <b8j5gj$hf5$1@absinth.dialog.net.pl> KK napisał:

    > Pieprzysz bez sensu i jeszcze masz pretensje.
    Kto tu pieprzy to pieprzy
    > Już widzę twoje wielkie oburzenie, gdybyś to ty prowadził firmę, przychodzi
    > zamówienie wysyłasz towar, a po drugiej stronie cisza i nikt nie ma ochoty
    > niczego wyjaśniać.
    A co by się stało gdyby przed wysyłką potwierdzić zamówienie?
    > Mam wrażenie, że napisałbyś, że jakiś ch.. naraził cię na koszty, zamówił i
    > nie odebrał i teraz żądasz od niego zwrotu poniesionych nakładów.
    Nic by nie pisał bo by towaru nie wysłał.
    > goścu po drugiej stronie też mógł niczego nie zamawiać podobnie jak ty.
    I grzecznie by go o tym powiadomił w trakcie potwierdzającej rozmowy.
    > Po prostu podnieś swoje szanowne cztery litery, złap za telefon i wyjaśnij z
    > cyfrą wszystko do końca, a nie do połowy.
    A co? Że nie zamawiał, czy że ośmiela się żyć.

    Pozdrawiam,
    Zbyszek Bober

  • 13. Data: 2003-04-28 17:56:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sprawa ma kilka aspektów. Po pierwsze, jeśli faktycznie nie zawierałeś tej
    umowy, to ktoś przy jej zawieraniu popełnił przestępstwo. Przestępstwo
    oszustwa na szkodę operatora, gdyż podając fałszywe dane naraził CYFRĘ+ na
    koszty, choćby obsługi samego zamówienia, jeśli nie odebrałeś dekodera.
    Również przestępstwo sfałszowania podpisu na Twoją szkodę. W tej sytuacji
    masz dwa wyjścia. Albo złożyć stosowne zawiadomienie o przestępstwie. Albo
    uznając, że sfałszowaniem podpisu nie czujesz się tak bardzo dotknięty,
    pisemnie powiadomić CYFRĘ+ o tym, że nie zawierałeś z nimi żadnej umowy,
    Twoimi danymi ktoś się posłużył bez Twojej wiedzy, a podpis na umowie jest
    sfałszowany. Jeśli tego nie zrobisz, to co prawda w wypadku pozwania Cię do
    sądu przez CYFRĘ+ operator sprawę prawdopodobnie przegra, ale jednak sąd
    uznając, że nie dopełniłeś stosownych obowiązków może zasądzić od Ciebie
    poniesione przez nich koszty procesu. W końcu pracownicy CYFRY jasnowidzami
    nie są, i skoro dotarła do nich umowa z Twoimi danymi, to maja podstawy
    przypuszczać, że Ty jesteś ich abonentem. To, że powiadamiałeś ich
    telefonicznie kilkukrotnie, to nic nie znaczy, bowiem po pierwsze oni mają
    tam bajzel i na pewno nie uda się ustalić kogo powiadomiłeś, a po drugie nie
    masz jak tego udowodnić. Brak możlwiości udowodnienia jest najważniejszy,
    ponieważ dowód przed sądem w tym przedmiocie spoczywa akurat na Tobie.

    Drugi aspekt, to dostarczenie terminala. Skoro go nie przyjąłeś, to musiał
    wrócić do operatora. Powinien to być bardzo wyraźny sygnał dla CYFRY+, że
    coś z tą umową nie jest w pożądku. Stąd też podejrzewam, że albo ten
    terminal gdzieś zginął i oni są przekonani o tym, że Ty go odebrałeś, albo
    też mają potworny nieporządek w dokumentach. Osobiście po kilkuletnich
    kontaktach z tą firmą stawam na bajzel w dokumentach. Tak, czy inaczej
    zarządał bym od nich pisemnie przesłania odpisu dowodu dostawy z Twoim
    podpisem. To powinno wszystko wyjaśnić.

    Trzeci aspekt, to KRUK. To jest bardzo dziwna firma. Ich zdolność tworzenia
    pozbawionych sensu i podstaw prawnych pism jest przeogromna. Generalnie
    rzecz biorąc możesz ich pisma (zresztą najpewniej przesyłane zwyłym listem)
    po prostu ignorować i prowadzić ustalenia z CYFRĄ. W Twoim przypadku właśnie
    tak bym proponował. Ewentualnie w piśmie do CYFRY możesz nadmienić, że
    dostałeś jakąś twórczość literacką autorstwa KRUK-a i poprosić, by
    poinformowali tę dzielną firmę, że w Twoim wypadku traci czas. Poważnie, to
    możesz ich zacząć traktować, jak prześlą pełnomocnictwo z CYFRY i to
    uwierzytelnione. Z mojego doświadczenia wynika jednak, że czegoś takiego Ci
    nie prześlą, albowiem w imieniu kilku osób o to się zwracałem, i nigdy
    nikomu nie przysłali. Pomimo wezwań przesyłali dale jakie epistoły.
    Conajmniej tak, jakby wysyłanych im odpowiedzi nikt nie czytał.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 14. Data: 2003-04-29 06:58:38
    Od: "rojo" <r...@f...onet.pl>

    o dzięki, teraz wysmaze polecony do Cyfry w/g Twoich wskazań i zastanawie
    sie czy rzeczywiscie nie zlozyc zawiadomienia o przestepstwie.

    --
    Rojo
    www.fpff.pl

  • 15. Data: 2003-04-29 07:11:17
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    rojo wrote:

    > o dzięki, teraz wysmaze polecony do Cyfry w/g Twoich wskazań i
    > zastanawie sie czy rzeczywiscie nie zlozyc zawiadomienia o
    > przestepstwie.

    Może nie polecony tylko polecony za zwrotnym poświadzeniem odbioru, a
    jeśli masz nie daleko to zanieś osobiście i żadaj poświadzenia odbioru
    na kopii

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 16. Data: 2003-04-29 09:37:51
    Od: Zbigniew Bober <z...@o...pl>

    rojo wrote:

    >Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    >o dzięki, teraz wysmaze polecony do Cyfry w/g Twoich wskazań i zastanawie
    >sie czy rzeczywiscie nie zlozyc zawiadomienia o przestepstwie.

    I co w nim powiesz, czy napiszesz? Przecież żadnego podpisu nie
    widziałeś, nie wiesz czy umowa faktycznie została podpisana. Wyluzuj, wg
    mnie od tego jest C+.

    Pozdrawiam,
    Zbyszek