    From: "kazimierz" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co z tym zrobić
    Date: Fri, 15 Apr 2005 09:03:23 +0200

    Proszę szanowne grono o radę
    W ubiegłym roku padłem ofiarą oszusta internetowego z Dąbrowy Górniczej.
    Kupiłem od niego sprzęt za 220zł, cała transakcja prebiegła dość sprawnie aż
    do momentu kiedy to kupiony sprzęt okazał się być uszkodzonym. Po
    konsultacji z nim odesłałem go (ten sprzęt) do niego i .. na tym koniec.
    Pieniędzy ani sprzętu już nie zobaczyłem. Zbulwersowany zgłosiłem po kilku
    miesiącach sprawę na policji. Policja również po kilku miesiącach
    odpowiedziała, że przesłała wszystkie dokumenty do sądu i że z powodu
    niskiej szkodliwości (poniżej iluś tam zł) została zakwalifikowana jako
    wykroczenie informując mnie o tym iż przysługuje mi prawo być oskarżycielem
    posiłkowym pisząc o tym w piśmie informującym o skierowaniu dokumentów do
    sądu. Nie podała przy tym właściwgo terminu, że taką chęć zostania tym
    oskarżycielem muszę złożyć w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisma. Ja jako
    laik w tej dziedzinie spokojnie sobie czekałem aż otrzymam wezwanie na
    sprawę i nic, az w końcu udałem się osobiście do sądu i jakież było moje
    zdziwienie! Sprawa sie odbyła!!! Ja nie byłem stroną!!! Pytam więc: kto? Na
    moje pytanie o efekt tej sprawy otrzymałem informację: ponieważ nie jestem
    stroną więc żadnej informacji nie otrzymam!!!!!. PARANOJA!!!
    Teraz już mi trochę wzburzenie minęło więc chciałbym zapytać co mam robić?
    Przecież nic się nie zmieniło, nie otrzymałem gratyfikacji. Proszę o
    podpowiedź