eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo z tym fantem zrobic? - zajecie nadplaty z PIT-a i czesci pensji za "dlug" sprzed 10 lat › Re: Co z tym fantem zrobic? - zajecie nadplaty z PIT-a i czesci pensji za "dlug" sprzed 10 lat
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tym fantem zrobic? - zajecie nadplaty z PIT-a i czesci pensji za
    "dlug" sprzed 10 lat
    Date: Wed, 05 Oct 2011 20:59:59 +0200
    Sender: m...@n...agh.edu.pl

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > postępowań cywilnych znajdziesz pod linkiem
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2010190
    1277 . Tam jest
    > §11, z którego wynika, że jeżeli do doręczenia przesyłki nie doszło
    > (...) doręczający dokonuje adnotacji o przyczynie niedoręczenia
    > przesyłki na formularzu potwierdzenia odbioru, umieszcza datę i skłąda
    > swój podpis.".

    I kiedy ten przepis sie stosuje, bo po wypisaniu awiza jedyna
    mozliwoscia jest "nie podjeto" (o jeden paragraf wyzej)?

    Do nas przychodziły pisma sądowe na osobę, która pod danym adresem nie
    mieszkała nigdy. I nie było sposobu. Nawet bym sam do tego sądu sam
    napisał, ale przecież nie wiem, jaki sąd to pisał.

    W końcu przyszedł go szukać policjant i chyba uwierzył, bo się
    skończyło.

    MJ