    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Date: Fri, 28 Jan 2005 21:30:46 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Ewa rzecze:
    > Widzę,że jednak strona nie została dokładnie przeczytana,

    W internecie mówienie per "Pan" jest oznaką dystansu wynikającego
    z braku szacunku, więc lepiej mówmy sobie per Ty :)

    > albo Pan jest po prostu najmądrzejszym człowiekiem na Świecie.

    Nie rozumiem Cię. Twórcy ulotki łżą bezczelnie, że postionor nie
    przerywa ciąży. Robią tak bo przyjmują sobie, że ciążą zaczyna się od
    zagnieżdżenia zarodka, a nie od zapłodnienia.
    Ok - niech sobie tak przyjmują, tylko gdyby byli uczciwi - a kiedyś już
    byli uczciwsi i dlatego o tym wiem - to zwracaliby na to uwagę.

    Czy się z tym zgadzasz ze mną czy nie?

    > A dyskusja na temat kiedy zaczyna się życie czy od momentu połączenia
    > komórki jajowej z plemnikiem, czy od zagnieżdżenia się zarodka, czy może od
    > jakiegoś zupełnie innego momentu to chyba nie jest temat na tę grupę...

    Generalnie na żadną bo jest to kwestia sporna jedynie w gronie totalnych
    ignorantów. Cała reszta ludzi doskonale wie, że ludzkie życie zaczyna
    się od zygoty. Jej pojawienie się to bardzo wyrazisty moment.

    Ale jeżeli ktoś "mija się z prawdą" w tak ważnej kwestii, oszukując w
    ten sposób ludzi, szczególnie tych, którzy nigdy przenigdy nie chcieliby
    zabić swojego dziecka to popełnia ohydną zbrodnię wobec tych ludzi.
    I ta kwestia wtedy staje się niestety tematem na tą grupę :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo