  • 1. Data: 2007-02-03 20:51:34
    Temat: Co sąd postanawia w takim wypadku
    Od: Andrzej Neuman <a...@p...pl>

    Witam

    Rozchodzi mi się co sąd może nakazać, jakie kroki może pojąć i czym się
    kieruje przy dziale spadku i jak wygląda takie spłacanie spadku jeśli
    ktoś nie jest w stanie spłacać??

  • 2. Data: 2007-02-03 21:34:01
    Temat: Re: Co sąd postanawia w takim wypadku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Neuman wrote:
    > Witam
    >
    > Rozchodzi mi się co sąd może nakazać, jakie kroki może pojąć i czym się
    > kieruje przy dziale spadku i jak wygląda takie spłacanie spadku jeśli
    > ktoś nie jest w stanie spłacać??

    Czy musisz ciągle zakładać nowe wątki w tej samej sprawie?

  • 3. Data: 2007-02-03 22:19:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Rozchodzi mi się co sąd może nakazać, jakie kroki może pojąć i czym się
    > kieruje przy dziale spadku i jak wygląda takie spłacanie spadku jeśli ktoś nie
    > jest w stanie spłacać??

    Ponieważ Ci odpisałem w tamtym wątku, to się domyśliłem, że to ciąg dalszy. Ale
    reszta czytaczy pewnie może mieć kłopot, więc nie zmieniaj tematów.

    A co do meritum, to sąd nakaże spłatę w jakiejś tam kwocie. Potem zostaje
    komornik. Choćby przymusowa hipoteka na tym mieszkaniu.

  • 4. Data: 2007-02-03 22:32:57
    Od: Andrzej Neuman <a...@p...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > A co do meritum, to sąd nakaże spłatę w jakiejś tam kwocie. Potem
    > zostaje komornik. Choćby przymusowa hipoteka na tym mieszkaniu.

    Dziękuję za odpowiedź, przepraszam za nowy post, przez pomyłkę założyłem
    nowy zamiast napisać w starym, przeoczenie laika.

    Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję

  • 5. Data: 2007-02-04 17:25:14
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dziękuję za odpowiedź, przepraszam za nowy post, przez pomyłkę założyłem
    > nowy zamiast napisać w starym, przeoczenie laika.

    Prosze... postaraj sie zapamietac, ze zwrot "rozchodzi się" dotyczy tylko
    takich rzeczy, jak rajstopy, czy rozdroża, ewentualnie pary malzenskie.
    Powinno byc: "Chodzi mi o to, co sad moze nakazac....".

    Pozdrawiam,

    Andrzej