  • 1. Data: 2007-02-03 16:04:33
    Temat: jakie obowiązki ma płatnik?
    Od: "Marek S." <p...@w...wp.pl>

    witam,

    mam zamiar założyć dzialalność gospodarczą i zatrudnić 1 osobę, mógłby mi
    ktoś napisać jakie miałbym obowiązki jako płatnik podatku dochodowego z tego
    tytułu?

    czytałem ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych w części dotyczącej
    płatnika, ale nie chcę niczego przeoczyć, więc proszę tu o pomoc osób które
    się na tym znają

    pozdr
    Marek S.

  • 2. Data: 2007-02-03 17:58:20
    Temat: Re: jakie obowiązki ma płatnik?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > tego tytułu? czytałem ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych w
    > części dotyczącej płatnika, ale nie chcę niczego przeoczyć, więc proszę tu

    A Ty chcesz wiedzieć i znać obowiązki pod kątem ustawy podatkowej, czy
    innych ustaw również????
    Bo tego jest dużo a jak prowadzisz handel materiałami rozszczepialnymi bądź
    bronią itp to dodatkowo jeszcze poza obowiązkami są jeszcze koncesje.

    A możesz napisać jaką formę działalności wybrałeś?

    pozdrawiam
    fart

    Kurdeeee:))

  • 3. Data: 2007-02-03 18:36:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bronią itp to dodatkowo jeszcze poza obowiązkami są jeszcze koncesje.
    >
    > A możesz napisać jaką formę działalności wybrałeś?

    Ej no - nie robmy z goscia matoła - z koncesjami to przegiecie - ale moznaby
    co najwyzej uswiadomic, ze obowiazki wobec US to kropla w morzy wobec ZUSow
    PIPow itp.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-02-03 19:33:24
    Od: "Marek S." <p...@w...wp.pl>

    chodzi mi o US, bo odnośnie ZUSu mam fajny przewodnik, a działalność to
    handel (przysłowiowy sklepik na rogu)

    pozdr
    Marek S.

  • 5. Data: 2007-02-03 19:45:00
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    SDD napisał(a):

    > Ej no - nie robmy z goscia matoła - z koncesjami to przegiecie - ale moznaby
    > co najwyzej uswiadomic, ze obowiazki wobec US to kropla w morzy wobec ZUSow
    > PIPow itp.

    mozna mu tez powiedziec, zeby wynajal biuro rachunkowe i bedzie mial
    klopoty z glowy.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 6. Data: 2007-02-04 07:07:50
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > chodzi mi o US, bo odnośnie ZUSu mam fajny przewodnik, a działalność to
    > handel (przysłowiowy sklepik na rogu)
    > pozdr
    > Marek S.

    aaaaaaaaaaaaaa
    na karcie podatkowej ???

    jak tak, to masz płacić sumiennie i w terminie wyznaczoną przez US opłatę
    ryczałtową

    i pilnować aby nie przegapić momentu wejścia na kasę

    pozdrawiam
    fart