  • 1. Data: 2007-02-03 18:45:13
    Temat: Definicja od do
    Od: "Dawid & Goliat" <n...@n...com>

    Czy jakaś ustawa, rozporządzenie, czy inny akt prawny definiuje co
    oznacza od i do w stosunku do terminów?

  • 2. Data: 2007-02-03 19:11:53
    Temat: Re: Definicja od do
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid & Goliat" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Czy jakaś ustawa, rozporządzenie, czy inny akt prawny definiuje co
    > oznacza od i do w stosunku do terminów?

    Tak, i to nawet kilka. Musisz napisać coś więcej na temat problemu. Ewentualnie

  • 3. Data: 2007-02-03 21:29:35
    Od: "Dawid & Goliat" <n...@n...com>

    > Tak, i to nawet kilka. Musisz napisać coś więcej na temat problemu.
    > Ewentualnie szukaj w ustawach pod kątem słowa "termin".

    Chodzi o obowiązywanie regulaminów w TPSA. Co oznacza od i co oznacza
    do? Przeszukałem ustawy, ale jakoś nic sensownego nie znalazłem

  • 4. Data: 2007-02-03 22:17:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chodzi o obowiązywanie regulaminów w TPSA. Co oznacza od i co oznacza do?
    > Przeszukałem ustawy, ale jakoś nic sensownego nie znalazłem

    Widno niewłaściwe ustawy czytałeś. Do opisanego przez Ciebie problemu będą miały
    zastosowanie art. 110-116 kodeksu cywilnego.