eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług › Co robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług
  • From: "marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję
    obsług
    Date: Wed, 29 Oct 2008 15:47:46 +0100

    Witam

    sytuacja jak w tytule, facet bezczelnie mnie kręci i ma w d..
    kwota ok3tys
    data wystawienia faktury styczeń2008

    Posiadam :
    podpisaną fakturę
    protokół przekazania towaru
    poszło wezwanie w lipcu, posiadam :
    potwierdzenie odbioru listu poleconego przez właściciela (wezwania do
    zapłaty - na aviso nie ma informacji ,ze jest to wezwanie)
    dowód nadania listu - wpis w PKN (Pocztowej Książce Nadawczej) z adnotacją
    "wezw"
    Dodatkowo mogę mieć biling dokumentujący niezliczoną ilość telefonów do
    dłużnika oraz nagraną rozmowę telefoniczną w której dłużnik zobowiązuje się
    do zapłacenia

    Chciałbym iść z tym do sądu ,dzwoniłem do wydziału gospodarczego -odłyłają
    mnie do dzienników ustaw ,żebym sobie poczytał.
    Czy może ktoś kto zna drogę podpowiedział jak temat najlepiej załatwić, jaki
    tryb postępowania wybrać - nakazowy czy uproszczony, jakie pismo, czy
    występować jako firma, jakie koszty itd?

    pozdr

    Marek