  • 11. Data: 2004-03-28 15:53:01
    Temat: Re: Co mozna zbudowac bez pozwolenia?
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "miab" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:c43csc$65m$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użentnik jako szczytowe dzieło procesu ewolucji(lub stworzenia jak tam
    > już kto woli) potrzebuje żyć z kogoś/czegoś, Ty nie(musisz żyć)z jego
    > punktu widzenia.
    > http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1990177.ht
    ml
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=30&w=116272
    94&v=2&s=0
    > P.S. Jeszcze wyższym etapem rozwoju jest JewroUżentnik.

    Co mi przypomina, jak w moim UG gm. Wawer (jeszcze) w W-wie zgłosiłem sie do
    niejakiej pani S. w celu zasięgnięcia info nt formalności przy przebudowie
    dachu. Nic konkretnego nie usłyszałem oprócz długiej historii, jak to musi
    harowac za tak nędzne pieniądze:))).

    Ale ja, uparty, nie zaskoczyłem;), tylko napisałem zgłoszenie o zamiarze
    rozpoczęcia tych robót, licząc , ze urząd nie odpowie w ciągu 30 dni i bedę
    miał zielone światło.
    No i 30-go dnia, wieczorem radiowóz dzielnej straży miejskiej przywiózł owa
    panią S., która wręczając mi, a jakże, decyzje odmowna b. była zawiedziona,
    ze ja nie rozpocząłem tych prac. Bo wówczas i ona by skasowała i straż:). A
    więc nałożono na mnie obowiązek (dla przebudowy dachu:)) zrobienia nowego
    planu geodezyjnego, planu zagospodarowania itd, itp, tak, jakbym miał nowy
    Pałac Kultury budowac, a nie przebudowywać dach nie zmieniając gabarytów
    istniejącego domu. Koszt samych papierów to lekko licząc 4 tys.
    Urzędnik z głodu nie zginie:)

  • 12. Data: 2004-04-01 12:15:50
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Chcialbym na dzialce postawic szope (taki skladzik na drewno, moze letnia
    > kuchenka itp). Jaki musi byc to obiekt zeby mozna to bylo postawic bez
    > zezwolenia na budowe? Czy krytycznymi wartosciami jest metraz kwadratowy?
    > material z ktorego sie to zbuduje?
    > Prosilbym o jakies wskazania na przepisy, to sie chetnie doksztalce w tym
    > temacie.
    > Dzieki
    > Piotrek

    Art. 29. 1. Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa:
    4) altan i obiektów gospodarczych na działkach w pracowniczych ogrodach
    działkowych o powierzchni zabudowy do 25 m2 w miastach i do 35 m2 poza
    granicami miast oraz wysokości do 5 m przy dachach stromych i do 4 m przy
    dachach płaskich;

  • 13. Data: 2004-04-02 08:21:40
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    greg wrote:

> [...]
    > działkowych o powierzchni zabudowy do 25 m2 w miastach i do 35 m2 poza
    > granicami miast oraz wysokości do 5 m przy dachach stromych i do 4 m przy

    A tak poza tym to czlowiek niepytal o ogrodek dzialkowy.

    (poza tym, ze w soote dostal odpowiedz)

    Boguslaw