  • 1. Data: 2003-09-19 17:15:49
    Temat: wezwanie do zapłaty czynszu TBS
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Otrzymałem formalne wezwanie ( pierwsze) do zapłaty zaległego czynszu, z
    TBS-u, z zakreślonym terminem miesięcznym.
    Ponieważ nie było mnie w tym czasie w domu, nie mogłem uzgodnić z nimi
    danych, a kwota wydawała mi się zawyżona, a więc w miesiącu tym wpłaciłem
    ok. 60% żądanej kwoty. Czy na tej podstawie TBS może rozwiązć ze mną umowę,
    ( a ma na to ochotę, bo ktoś ma chrapkę na moje mieszkanie)
    Pozdr

    przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
    zwrot;"@niechcespamu"
    Pozdr