  • 11. Data: 2003-04-03 08:20:28
    Temat: OnetPoczta (bylo: Penis)
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-02 02:36, Sierp wrote :
    > jak jest z onetem np? ktory dokleja swoje reklamy do wysylanych maili?
    > ok, uzytkownik onetu sie na to zgodzil, ale reklame dostaje nie on
    > ale ja jako odbiorca, nie wyrazilem na to zgody itp - czy to jest
    > zgodne z prawem? (nie interesuje mnie wytoczenie procesu, chce wiedziec
    > z ciekawosci)

    Juz wysylalem odpowiedz, ale chyba nie doszlo, wiec jeszcze raz:
    Moim zdaniem, w swietle prawa, reklame wysyla uzytkownik OnetPoczty, a
    nie Onet S.A.

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 12. Data: 2003-04-03 08:21:31
    Temat: Re: Co jest nie tak z moim penisem???
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-03 09:58, klawy wrote :
    > Konta z dostępem do bazy ma np. firma Home.pl a koszt roczny to 50 zł
    > (100 MB) ale nie jestem pewny co do ceny

    mail.yahoo.com ma filtr antyspamowy, aczkolwiek nie mozna korzystac z
    programow pocztowych (tylko przez www)