  • 1. Data: 2003-04-01 20:01:52
    Temat: Co jest nie tak z moim penisem???
    Od: RAVQ <r...@k...pl>

    Teraz już 3 razy dzinnie dostaję maila, żebym sobie powiększył penisa.
    Jak mam się tego pozbyć?? Maile są po angielsku więc ustawa
    antyspamerska ich nie interesuje. Próba zaznaczenia, że nie chcem
    dostawać takich maili i odpowiedzi na maila kończy się niepowodzeniem,
    czyli nikt taki nie istnieje. HELP!!!!!!!! Nie mam żadnych zastrzeżeń do
    mojego penisa!!!!!!! Nie jest mi potrzebny większy!!!!!!!!!!!
    --
    Rafał
    GG 37123

  • 2. Data: 2003-04-01 20:08:15
    Temat: Re: Co jest nie tak z moim penisem???
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    NTG ;P

    To masz teraz maly problem, jak powiekszych swego wacka, to nie bedziesz
    dostawal od nich mejli, wybor nalezy do Ciebie ;PP

  • 3. Data: 2003-04-01 20:11:42
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "RAVQ" <r...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > czyli nikt taki nie istnieje. HELP!!!!!!!! Nie mam żadnych zastrzeżeń do
    > mojego penisa!!!!!!! Nie jest mi potrzebny większy!!!!!!!!!!!

    Pogadaj o tych mailach ze swoja dziewczyna. Moze sie wtedy sprawa jakos
    wyjasni? :-)

    --
    pozdr
    Przemek

  • 4. Data: 2003-04-01 20:21:23
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    RAVQ <r...@k...pl> naskrobał/a w news:3E89F030.60108@konto.pl:

    > Próba zaznaczenia, że nie chcem
    > dostawać takich maili i odpowiedzi na maila kończy się
    > niepowodzeniem, czyli nikt taki nie istnieje.

    Tak tylko pogarszasz sytuację, teraz wiedzą że twój email działa i
    będziesz dostawał więcej spamu.

    > HELP!!!!!!!! Nie mam
    > żadnych zastrzeżeń do mojego penisa!!!!!!! Nie jest mi potrzebny
    > większy!!!!!!!!!!!

    To nie problem z twoim penisem.
    Wejdź na grupę pl.news,mordplik, poczytaj ich faq, archiwum, popytaj się
    jak się chronić.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    All your base are belongs to us!

  • 5. Data: 2003-04-01 22:31:00
    Od: "Artur Filipczak" <t...@p...pl>

    RAVQ typed:

    Nie mam żadnych zastrzeżeń do
    > mojego penisa!!!!!!! Nie jest mi potrzebny większy!!!!!!!!!!!

    na pewno?

    --
    "Dr Hooke nie mógł uczynić tego, do czego pretenduje...
    Wiem, że jest zbyt słaby w geometrii, by to uczynić."

  • 6. Data: 2003-04-01 23:48:54
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "RAVQ" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli nikt taki nie istnieje. HELP!!!!!!!! Nie mam żadnych zastrzeżeń do
    > mojego penisa!!!!!!! Nie jest mi potrzebny większy!!!!!!!!!!!
    ja dostałem takiego maila w jednym egzemplarzu, mam chyba większego ;)

    Icek

  • 7. Data: 2003-04-02 00:36:47
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Tue, 01 Apr 2003 22:01:52 +0200
    RAVQ <r...@k...pl> naskrobał(a):

    > Teraz już 3 razy dzinnie dostaję maila, żebym sobie powiększył penisa.
    > Jak mam się tego pozbyć?? Maile są po angielsku więc ustawa
    > antyspamerska ich nie interesuje. Próba zaznaczenia, że nie chcem

    ja sie podepne :)
    jak jest z onetem np? ktory dokleja swoje reklamy do wysylanych maili?
    ok, uzytkownik onetu sie na to zgodzil, ale reklame dostaje nie on
    ale ja jako odbiorca, nie wyrazilem na to zgody itp - czy to jest
    zgodne z prawem? (nie interesuje mnie wytoczenie procesu, chce wiedziec
    z ciekawosci)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 8. Data: 2003-04-02 01:38:47
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Wt 01 kwi 2003 10:01:52p RAVQ napisal(a) nastepujace slowa :

    > Teraz już 3 razy dzinnie dostaję maila, żebym sobie powiększył penisa.
    > Jak mam się tego pozbyć??

    jakiego masz klijenta poczty, wiekszosc ma opcje filitrowania poczty. Jezeli
    korzystasz z uslug interi lub wp albo innej "duzej" firmy to pewnie jest
    opcja definiowania filitrow przez www na stronie serwisu. Jest to najlepsze
    rozwiazanie bo niechciane maile beda odrazu kasowane i nie bedziesz musial
    ich odbierac.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 9. Data: 2003-04-03 00:32:46
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Sierp" <N...@s...netskasuj> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > ale ja jako odbiorca, nie wyrazilem na to zgody itp - czy to jest
    > zgodne z prawem? (nie interesuje mnie wytoczenie procesu, chce wiedziec

    to jest bardzo wydaje sie wazny temat. Jak to jest że ktoś kto ma konto
    wyraża zgodę na otrzymywanie maili reklamowych - OK, ale jak on wysyła to ja
    je otrzymuje a nic nie podpisywałem

    Pozdr
    MI

  • 10. Data: 2003-04-03 07:58:29
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Tue, 01 Apr 2003 22:01:52 +0200, RAVQ <r...@k...pl> napisałeś:

    >Teraz już 3 razy dzinnie dostaję maila, żebym sobie powiększył penisa.
    >Jak mam się tego pozbyć??
    Sposób pierwszy to odpowiedni fitr w programie pocztowym.
    Sposób drugi to konto pocztowe na serwerze z dostepem do bazy spamerów
    (np. Polspam). Jężeli w bazie jeszcze nie ma odpowiedniego wpisu to
    nalezy zgłosić załączając list.
    Konta z dostępem do bazy ma np. firma Home.pl a koszt roczny to 50 zł
    (100 MB) ale nie jestem pewny co do ceny

    --
    klawyMAŁPKAneo.net 5iaraMAŁPKApf.pl
    http://www.bsdzine.org/rtfm/