  • 1. Data: 2003-04-01 19:34:26
    Temat: Samochod, spadek. Kwestie prawne.
    Od: "wampajer" <w...@p...fm>

    Witam!

    Kilka dni temu zakonczyla sie w sadzie sprawa spadkowa. Sad wydal orzeczenie
    o nabyciu spadku, w ktorego sklad wchodzi miedzy innymi samochod. Wiem juz,
    ze do przerejestrowania go konieczne jest zalatwienie formalnosci w Urzedzie
    Skarbowym. To jednak moze troche potrwac. Pytanie brzmi: Czy moge korzystac
    z tego samochodu, majac dowod rejestracyjny, polise OC i orzeczenie sadu o
    nabyciu spadku? Najwieksze watpliwosci mam w zwiazku z OC. Poprzedni
    wlasciciel nie zyje - co w razie, gdybym (odpukac) spowodowal jakas szkode?
    OC jest przypisane do samochodu, prawda? Ale zniżki na OC przysługują już
    kierowcy, a w zasadzie właścicielowi... Tego typu 'kruczków' się właśnie
    obawiam.
    Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki.

    pozdrawiam.
    wamp.