  • 1. Data: 2004-09-10 12:31:12
    Temat: Co grozi za opisanie prawdy?
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam.

    Mój były pracodawca nie chce wypłacić mi nalezności za prawie dwa miesiące
    nadgodzin, które zebrały się w ciągu dwóch lat mojej pracy.

    Chciałbym całą sytuację opisać na swojej stronie internetowej, dodatkowo
    chcę opisac praktyki zastraszania, gubienia dokumentów i inne - po to, aby
    przestrzec inne osoby przed pracą w tej firmie.

    Zaznaczam, że nadgodzin nie da się udowodnić, poniewaz pracodawca nic nie
    podpisywał, ale o nich wiedział.

    Proszę napisać co mogę napisac na takiej stronie a czego nie (zaznaczam, że
    wszystko było prawda, do czego pracodawca się nie przyznaje, ale nie potrafi
    udowodnić, że tak nie było).

    Proszę o odpowiedzi. Miłego weekendu.
    M.

  • 2. Data: 2004-09-10 12:56:59
    Temat: Re: Co grozi za opisanie prawdy?
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > przestrzec inne osoby przed prac? w tej firmie.
    >
    > Zaznaczam, że nadgodzin nie da się udowodnić, poniewaz pracodawca nic nie

    Wiec ...

    Mozesz pisac co ci sie podoba z wyjatkiem slow powszechnie uwazanych za
    brzydkie.

    Jesli pracodawca poczuje sie tym skrzywdzony to moze wystapic na droge
    sądowa w postepowaniu cywilnym. Ale bedzie na tej pozycji, ze na nim
    bedzie spoczywal ciezar dowodow, czyli on bedzie musial udowodnic ze
    piszesz nieprawde.

    Lepiej wiec nie pisz na tej stronie nic, z czego nie bedziesz mogl sie
    wybronic przed sądem. Nie licz tez na to, ze bedziesz mial swiadkow
    wsrod wspolpracownikow, bo jak jest na rynku pracy to wiadomo.