  • 1. Data: 2002-04-14 17:00:41
    Temat: Cło
    Od: Karol Makowski <s...@b...org>

    Witam

    Nie wiem czy to dobra grupa, w razie czego dajcie znać.
    Jak w tej chwili wygląda sprawa opłacania cła za sprzęt elektroniczny?
    Przypuścmy, że chcę kupić w USA komputer, od jakiej wartości obowiązuje
    cło? Słyszałem, że powyżej $50, ale kto nadaje wartość towarowi?

    Karol Makowski
    http://BSDzine.org
    s...@B...org

  • 2. Data: 2002-04-15 07:26:50
    Temat: Re: Cło
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Apr 2002, Karol Makowski wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Nie wiem czy to dobra grupa, w razie czego dajcie znać.

    pl.soc.prawo.podatki
    I proponuję groups.google.com -> zaawansowane, bo w tym
    roku temat się już pojawił ;) ! (nie pamiętam wniosków)

    Pozdrowienia, Gotfryd