  • 1. Data: 2011-10-08 09:24:07
    Temat: Cisza i plakietka
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Czy mogę w lokalu wyborczym przebywać wiele godzin z plakietką na klapie
    "Ruch Poparcia Palikota" ? Bo PIS [trudno mi uwierzyć i proszę o
    potwierdzenie] wystawił swoją grupę rekalmowania partii w lokalu
    wyborczym.Poprzez plakietki na klapach z napisem PIS.

    Psot

  • 2. Data: 2011-10-08 09:38:06
    Temat: Re: Cisza i plakietka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Psot" <p...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potwierdzenie] wystawił swoją grupę rekalmowania partii w lokalu
    > wyborczym.Poprzez plakietki na klapach z napisem PIS.

    Skąd ta informacja i na ile jest pewna? Na jakim obszarze ma ta grupa
    działać?

  • 3. Data: 2011-10-08 09:59:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-10-08 11:38, Robert Tomasik pisze:

    > Skąd ta informacja i na ile jest pewna? Na jakim obszarze ma ta grupa
    > działać?

    Są to mężowie zaufania powołani i zgłoszeni przez PiS. Działają jak
    najbardziej legalnie - PKW uznała, że mężowie zaufania mogą nosić
    plakietki z nazwą ugrupowania jakie reprezentują Powyższe dotyczy
    _wszystkich_ mężów zaufania wszystkich ugrupowań ale już nie trolli jak
    Twój przedpiśca.

    --
    spp

  • 4. Data: 2011-10-08 10:11:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin spp

> [...]
    > plakietki z nazwą ugrupowania jakie reprezentują Powyższe dotyczy
    > _wszystkich_ mężów zaufania wszystkich ugrupowań ale już nie trolli jak

    Menrzuw czego?

  • 5. Data: 2011-10-08 10:51:31
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 08.10.2011 11:59, spp wrote:
    /.../
> [...]
    > plakietki z nazwą ugrupowania jakie reprezentują Powyższe dotyczy
    > _wszystkich_ mężów zaufania wszystkich ugrupowań ale już nie trolli jak

    Cisza wyborcza działa na co niektórych destrukcyjnie

  • 6. Data: 2011-10-08 14:05:37
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    > Użytkownik "Psot" <p...@T...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skąd ta informacja i na ile jest pewna? Na jakim obszarze ma ta grupa
    > działać?

    Pod płaszczykiem "mąż zaufania" mogą eksponować nazwę parti w lokalu
    wyborczym , czyli PIS ! To przeczy mojemu pojęciu prawa i prawa wyborczego
    !Jeśli jest jakiś "mąż zaufania" to jaki jest powód aby reklamował PIS
    poprzez wizualny symbol na klapie? Po wtóre : Nie rozumiem co oznacza "mąż
    zaufania" ..Dla mnie to nie będzie mąz zaufania tylko być może goguś który
    dostanie instrukcje jak fałszuje się wyniki wyborów i nie wiadomo jak tę
    instrukcję "łamania prawa" potraktuje. Czy do pilnowania [aby łamania prawa
    nie było], czy jako wytyczne dla jedynej słusznej reklamowanej na
    plakietce...Za komuny komisarze pilnowali wszystkiego...Wyborów też ...Ale
    nie mieli reklam komunistycznych na klapach..

    Moje wypowiedzi trącą zakłóceniem ciszy wyborczej. Ale nie ! Ja tylko się
    wypowiadam o PIS które ma prawo w ciszy wyborczej istnieć !.

    Psot

  • 7. Data: 2011-10-08 15:10:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-08 14:05:37 +0000, "Psot" <p...@T...pl> said:

    > Pod płaszczykiem "mąż zaufania" mogą eksponować nazwę parti w lokalu
    > wyborczym , czyli PIS !

    Co więcej - jeśli będą to kobiety, to mogą w ten sposób eksponować płeć
    i sugerować głosowanie zgodnie z parytetem!

    > To przeczy mojemu pojęciu prawa

    Uff...

    > i prawa wyborczego !

    Gdzie jest ten zapis o znaczku?

    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Mąż_zaufania>

    > Moje wypowiedzi trącą zakłóceniem ciszy wyborczej.

    Nie, zakłócasz spokój, ale zupełnie inny.
    I jest to niekaralne, choć często leczone.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-10-08 15:22:29
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > <http://pl.wikipedia.org/wiki/Mąż_zaufania>

    > Nie, zakłócasz spokój, ale zupełnie inny.
    > I jest to niekaralne, choć często leczone.

    Cycki się ma i nie da rady jej wyrzucić na śmietnik,nazwę parti w lokalu
    wyborczym sie eksponiuje, reklamuje, lub straszy..Dla mnie to jest
    straszenie. Faszyści straszyli i eksponowali wszędzie swoje symbole, teraz
    PIS pozorując pilnowanie [a kto ich będzie pilnował jeśli dostali dokładne
    instrukcje jak się fałszuje wybory!?!] straszą wyborców i reklamują swoje
    ugrupowanie biorące udział w wyborach! Ten sposób już poznałem z
    dyktatorskich zapędów "jedynych słusznych ugrupowań"

    Nie zgadzam się z istnieniem symboli partyjnych w loakalach wyborczych ! Nie
    zgadzam się , aby "męzowie zaufania" mieli znaczek partyjny na klapie w
    lokalu wyborczym !
    Lokale wyborcze są bezpartyjne i wolne od agitacji! Każde pokazanie się z
    napisem PIS traktuję jako zamach na moją wolność ..nawet jeśli mnie za to
    zamkną będę tak głosił do upadłego...

    Psot

  • 9. Data: 2011-10-08 16:09:59
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 8 Paź, 17:22, "Psot" <p...@T...pl> wrote:
> [...]
    > ugrupowanie biorące udział w wyborach! Ten sposób już poznałem z
    > dyktatorskich zapędów "jedynych słusznych ugrupowań"

    Poza tymi ludźmi są też członkowie komisji oraz mężowie zaufania
    innych partii. Jeśli wzajemnie patrzą sobie na ręce, to nic nie
    sfałszują.

> [...]
    > napisem PIS traktuję jako zamach na moją wolność ..nawet jeśli mnie za to

    W jaki sposób znaczek na klapie cudzego garnituru ogranicza Twoją
    wolność ? Przecież ten znaczek nie ma magicznej mocy i nie może
    sprawić, że zagłosujesz na PiS wbrew swej woli.

  • 10. Data: 2011-10-08 18:31:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-08 18:09, goldi pisze:

    > W jaki sposób znaczek na klapie cudzego garnituru ogranicza Twoją
    > wolność ? Przecież ten znaczek nie ma magicznej mocy i nie może
    > sprawić, że zagłosujesz na PiS wbrew swej woli.

    to po co zabraniać rozwieszania plakatów w lokalach wyborczych? Ta sama
    śpiewka.