  • 11. Data: 2004-10-21 11:11:55
    Temat: Re: Ciekawostka - drogowo/policyjna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jak i kto im udowodni kłamstwo?

    a czy ja moge zazadac (ponoszac kszty) badania na wykrywaczu klamstw? (nie
    pamietam fachowej nazwy tego)

    P.

  • 12. Data: 2004-10-21 11:56:04
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > a czy ja moge zazadac (ponoszac kszty) badania na wykrywaczu klamstw? (nie
    > pamietam fachowej nazwy tego)
    nie ma do takiego żądania podstawy prawnej

    p.
    W,

  • 13. Data: 2004-10-21 21:19:22
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    WojtekPL wrote:
    > <ciach>
    >

    > Znacie takie powiedzenie:
    > "Białe kaski,
    > ........ ........."

    Nie znam??

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 14. Data: 2004-10-21 21:46:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > a czy ja moge zazadac (ponoszac kszty) badania na wykrywaczu klamstw? (nie
    > pamietam fachowej nazwy tego)

    Żądać sobie możesz. Ale sędzia raczej się na coś takiego nie zgodzi.
    Poza tym to, że to się potocznie nazywa 'wykrywacz kłamstw' nie oznacza,
    że to urządzenie wykrywa kłamstwa. Prędzej poziom stresu. A człowiek
    zaznajomiony z działaniem poligrafów może isę nauczyć je oszukiwać.