  • 31. Data: 2005-06-16 01:02:16
    Temat: Re: Chca wprowadzic oplaty za kompy:(
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Goomich [Wed, 15 Jun 2005 19:04:55 +0200]:

    > Ale to nie miałby być abonament za internet, tylko
    > abonament za "manie" możliwości oglądania TVP, czy
    > słuchania PR.

    Tylko czemu do cholery mam go placic, jak nie ogladam
    i nie slucham od paru lat bo moim zdaniem to sie nie
    nadaje do ogladania i sluchania? TV sie pozbylam wiec
    dopieprza mi za kare abo na kompa -- bo jego sie nie
    moge pozbyc, wiec maja jak mi ten szmal wyszarpac?

    Kira

  • 32. Data: 2005-06-16 05:45:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:
    > W odpowiedzi na wypowiedź <news:d8pu0v$njc$1@opal.futuro.pl> autorstwa
    > niejakiego Andrzej Lawa wyjaśniam co następuje:

    > Popatrz, a ja mam go w KF i się nie denerwuję.

    Hmm... W sumie słuszny pomysł ;-)

  • 33. Data: 2005-06-16 05:50:28
    Od: "antec" <w...@o...pl>

    > niski procent nasycenia komputerami i koszt internetu wynika z niskich
    > zarobkow w Polsce, a nie z cen komputerow i internetu.
    > A możesz podać jaki to procent nasycania komputerami mamy w Polsce.

    moglbym ale mi sie nie chce - wejdz na strone GUS - www.stat.gov.pl
    bodajze i zobacz sobie w badaniach dotyczacych gospodarstw domowych
    za 2004. co do powyzszego to o tyle sie nie zgadzam, ze ceny uslug
    internetowych
    wynikaja z tolerowania rozpasanej pozycji jaka zajmuja nadal TPSA i NASK.
    mysle, ze swiadomie na to pozwolono zeby bylo tak jak jest.

  • 34. Data: 2005-06-16 08:19:29
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w

    > TV sie pozbylam wiec
    > dopieprza mi za kare abo na kompa -- bo jego sie nie
    > moge pozbyc, wiec maja jak mi ten szmal wyszarpac?

    Dokładnie.
    Ba, to jest wersja, za pomocą której się bronią przed "bezpodstawnymi
    interpretacjami".

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Most people would rather die than think; in fact, they do so.

  • 35. Data: 2005-06-16 13:49:40
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Na podobienstwo abonamentu RTV.
    > Kompy, palmtopy, komorki i takie tam media.
    > komus sie w d....pop.....:(

    chyba nie doczytales ze chodzi o urzadzenia ktore maja mozliwosc
    ogladania telewizji, tzn. jak masz tuner w komputerze telewizyjny to
    bedziesz placil (ciekawe skad beda wiedziec ze ktos go ma), w komorkach
    to moim zdaniem glupi pomysl bo juz u operatora sie placi za to wiec
    niech to operator buli a nie my, po prostu za kazdy <b>odbiornik</b>
    bedziemy placic.

  • 36. Data: 2005-06-16 14:31:53
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > glupi pomysl bo juz u operatora sie placi za to wiec niech to operator
    > buli a nie my, po prostu za kazdy <b>odbiornik</b> bedziemy placic.

    To nie lepiej wprowadzic abonament od oczu?? Ulatwiloby to prace chyba
    wszystim

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 37. Data: 2005-06-16 15:04:08
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Nex@pl [Thu, 16 Jun 2005 15:49:40 +0200]:

    > chyba nie doczytales ze chodzi o urzadzenia ktore maja
    > mozliwosc ogladania telewizji

    Uuuu... Nie doceniasz KRRiT :-) To, ze zabulisz za wsio,
    co moze cokolwiek odebrac, to jest jedno :-) Ale juz to,
    ze KRRiT postanowila zaczac traktowac Internet jak swoje
    wlasne podworko, to zupelnie, calkowicie inna zabawa...

    Ja tam prywatnie ich pieprze, grosza ode mnie nie zobacza
    mimo ze tunera wyciagac nie zamierzam. Ichne kanaly (btw.,
    bardzo dobre okreslenie) mnie nie interere wiec niech ich
    nie interere co ja ogladam.

    Kira

  • 38. Data: 2005-06-16 15:04:58
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: castrol [Thu, 16 Jun 2005 16:31:53 +0200]:

    > To nie lepiej wprowadzic abonament od oczu??

    I od uszu. Koniecznie. Niewazne czy czlowiek slyszy nawet,
    narzedzia ma wiec mozliwosc istnieje.

    Kira

  • 39. Data: 2005-06-16 19:34:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> writes:

    [snap]

    > za to zgodnie z duchem ustawodawcy... ;)

    ...czyli szlachetnie i pro publico bono?

  • 40. Data: 2005-06-16 19:35:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sławek SWP <s...@w...pl> writes:

    > W: news:d8pmfe$ail$1@sparrow.axelspringer.com.pl
    > Od: rezist.com <s...@p...com>
    > Było:
    > <rotfl>

    Chodziło zapewne o nadużywanie wolności słowa, czyli wystawianie
    niewinnych, przeglądających Internet nastolatków na słowa zaczynające
    się na k ;)